سومین جشنواره ‘انار، میوه قرآنی’ در مصلی تهران برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری پارسیان جشنواره ‘انار ،میوه قرآنی’ با هدف ترویج و الگوسازی در جهت توسعه فرهنگ استفاده از میوه های سالم و بهره گیری از آموزه های دینی در بهره گیری از این نعمت های خدادادی برگزار می شود.

براساس گزارش روابط عمومی دفتر این جشنواره، در پی استقبال چشمگیر از این جشنواره در سال گذشته، امسال علاوه بر حضور استان های تولیدکننده انار چون فارس، مرکزی، اصفهان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و لرستان، سوغات و صنایع دستی استان هایی چون آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، همدان، یزد، قزوین، اردبیل، گیلان، خوزستان و هرمزگان نیز در غرفه های تدارک دیده شده، معرفی و با تخفیف های ویژه عرضه می شوند.

همچنین علاوه بر عرضه فرآورده های طبیعی انار چون آب انار، رب انار، لواشک، آلوی انار و آش انار؛ چهار میوه قرآنی انگور، انجیر، زیتون و خرما نیز به همراه فرآورده هایشان در این جشنواره حضور پررنگ دارند.

بر اساس این گزارش، برپایی کارگاه های نقاشی برای کودکان، برگزاری مسابقات ویژه کودکان و خانواده ها به همراه اهدای جوایز و جنگ های شاد خانوادگی از جمله برنامه های جنبی در نظر گرفته شده برای جشنواره ‘انار، میوه قرآنی’ هستند.

این جشنواره با همکاری سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران برگزار می شود. در این جشنواره کارگاهی آموزشی از آخرین یافته های علمی و انطباق آن با آموزه های قرآنی نیز برگزار می شود.

جشنواره انار، میوه قرآنی 21 آبان ماه در ضلع جنوبی مصلی تهران افتتاح و تا 30 آبان ماه ادامه خواهد داشت و بازدید از این نمایشگاه از ساعت 10 صبح تا 22 شب برای عموم آزاد است.