سگ های ولگرد امان شهروندان پارسیانی را بریده اند/ متولی جمع آوری سگ ها کیست؟/چرا همه از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کنند

سگ های ولگرد در خیابان های اصلی شهر پارسیان علاوه بر جلوه ای زشت، باعث ترس و وحشت میان شهروندان شده اند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر: سگ های ولگرد در خیابان های شهر پارسیان علاوه بر اینکه چهره ای زشت را به شهرمان داده اند دچار ترس و وحشت شهروندانی شده اند که در این خیابان ها در حال عبور و مرور هستند.

برای نمونه در یکی از خیابان های اصلی این شهر که مطب دکتر، داروخانه، فروشگاه، بانک و … وجود دارد، سگ های ولگرد در جلوی این اماکن تجمع کرده اند و شهروندان با ترس از این سگ ها به سختی می توانند به این اماکن مراجعه کنند.

تاکنون خبرهای زیادی از معظلات و مشکلات این سگ ها نوشته شده، مصاحبه هایی ترتیب داده شد و برخی مسئولین نیز وعده هایی در جهت سامان بخشیدن به این سگ ها را دادند اما هنوز می بینیم که این جانوران در خیابان پرسه می زنند.

یکی از بانوان این شهر که نفس زنان خود را به سوپر مارکت می‌رساند، با ابراز گلایه از وجود کاروان سگ های ولگرد می‌گوید: چرا کسی نیست که این سگ ها را جمع آوری کند، شب که می شود دیگر جرات بیرون آمدن و خرید را نداریم.

یکی دیگر از شهروندان می‌گوید: حتما باید کودکی توسط این سگ ها مورد حمله قرار گیرد تا مسئولی فکر باشد، این سگ ها جلوه شهر را زشت کرده اند.

تاکنون هیچ نهادی مسئولیت جمع آوری این سگ ها را برعهده نگرفته و به سراغ هر‌مسئولی که می‌رویم دیگر ادارات و نهادها را مسئول این موضوع می داند و از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کند، پس این وسط تکلیف شهروندان و جان آنها چه می شود.