سیدجلال: دلم براي پرسپوليس تنگ شده

به گزارش پایگاه خبری پارسیان سیدجلال حسینی تاکید می کند که دلش برای پرسپولیس تنگ شده است.

بعد از چند وقت به ایران آمدی؟

از اول فصل تا الان نیامده بودم. فکر می کنم حدود چهار ماه و نیم.

سخت نبود که به ایران نیایی؟

سخت بود اما فوتبال حرفه ای است دیگر. یک روز دوری از ایران هم سخت است چه رسد به ۴،۵ ماه. من قرارداد دارم و به عنوان یک بازیکن حرفه ای به قراردادم پایبندم. باید می ماندم و به تعهدم عمل می کردم. تا همین چند روز قبل هم بازی داشتیم و بعد از آن من برای حضور در اردوی تیم ملی به ایران آمدم.

الان در لیگ قطر پنجم هستید. آیا مسئولان الاهلی از این عنوان راضی اند؟

فصل قبل الاهلی در لیگ قطر هشتم شد و فکر می کنم عنوان پنجمی می تواند عنوان خوبی از نگاه مسئولان باشگاه باشد. البته به نظر من رتبه ما می تواند بالاتر هم باشد.

چرا؟

چون بدشانسی آوردیم و در چند بازی که می توانستیم بازی مان را ببریم یا حتی مساوی کنیم باختیم و از جمع مدعیان خارج شدیم. اگر بدشانسی نمی آوردیم الان دوم یا سوم بودیم. البته فوتبال است و این اتفاقات را هم در خود جای می دهد.

از نظر بودجه ، الاهلی خوب خرج کرده ؟

در قطر تیمهای دیگری هستند که چند برابر الاهلی هزینه کرده اند. تیم ما نسبت به خیلی ها با بودجه کمتری بسته شده اما بهتر از آنها نتیجه گرفته است. این فصل در لیگ قطر برای تمام تیمها یک رقیب سرسخت هستیم و البته بخشی از این موفقیت را مدیون سرمربی هستیم.

منظورت میلان ماچالا است؟

دقیقا. او مربی با تجربه ای است که کار در تیمهای این منطقه را به خوبی درک می کند. تجربه او به الاهلی خیلی کمک کرده است. البته در کنار ماچالا، مجتبی جباری هم فوق العاده کار کرده. مسئولان باشگاه از عملکرد فصل قبل او خیلی راضی بودند و این فصل هم خودم با چشمانم می بینم که او چقدر فوق العاده کار می کند.

الاهلی طرفدار دارد؟

آنها یک کانونی دارند که هواداران را به ورزشگاه می آورد. طرفدار زیاد ندارد اما فکر می کنم در قطر از این جهت در رتبه اول قرار دارد.

یعنی پرسپولیس قطر است؟

نمی شود مقایسه کرد. پرسپولیس از نظر طرفدار یکدانه است. هیچ تیمی نه تنها در اریان که در آسیا هم نمی تواند به اندازه پرسپولیس طرفدار داشته باشد.

همین هواداران اندک آنجا به تو لقب هم داده اند؟ مثل ایران که به تو می گفتند صخره یا دیوار.

به هیچ وجه. در قطر زیاد اهل لقب نیستند. فقط باید فوتبال بازی کنیم و تلاش. مثل ایران نیست که به بازیکنان لقب بدهند و آنها را با این القاب صدا بزنند.

الاهلی از نظر امکانات چطور است؟ راضی هستی؟

امکانات که مناسب است اما اینطور نیست که همه چیز در اختیار قرار بدهند.

چطور؟

می توانید از بقیه بازیکنانی که در قطر بازی می کنند بپرسید. اگر پول هم می گیریم باید به اندازه ۵ نفر تلاش کنیم و مفید باشیم. واقعا اینطور نیست که همه فکر می کنند. دوری از ایران هم مزید بر علت تا شرایط سخت تر شود.

تا اینجای فصل اتفاق افتاده که پرداختی هایت عقب بیفتد؟

چرا این سوال را می پرسید؟

می‌خواهم با ایران مقایسه کنم.

در ایران بازیکنان قرارداهای خوب می بندند و آنهایی که می توانند پول شان را بگیرند به موقع هم می گیرند. در قطر هم همینطور است. الان در الاهلی بازیکن داریم که ۴،۵ ماه است حقوقش را نگرفته و حتی پول پیش هم به حسابش واریز نشده است. در قطر هم مثل ایران ، پرداختی ها تعویق دارد.

از انتخاب الاهلی راضی هستی؟

هر فوتبالیستی برای آینده اش تصمیمی می گیرد و من هم ابتدای فصل به لیگ قطر رفتم تا برای الاهلی بازی کنم. هر چند جدایی از پرسپولیس برایم سخت بود اما تصمیمم را گرفتم و رفتم.

دلت برای پرسپولیس تنگ نشده؟

صد در صد. مثل همه بازیکنانی که دل شان برای پرسپولیس تنگ می شود من هم دلم تنگ شده. البته بازی های این تیم را دنبال می کنم و پیگیر نتایجش هستم.

دربی را چطور می بینی؟

دربی برای هر دو تیم سخت است اما با بازیکنانی که من در هر دو تیم می بینم به نظرم جذاب و تماشایی از آب در می آید.