شادی: برای خوشرنگ‌ترین مدال پارو می‌زنم/ حاصل ماه‌ها زحماتم را می‌گیرم

ملی‌پوش قایقرانی ایران اعلام کرد برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال بازی‌های آسیایی پارو می‌زند و تمام تلاشش بر این است که مدال گوانگژو را در اینچئون تکرار کند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، محسن شادی عضو تیم ملی روئینگ تک نفره کشورمان، ضمن بیان مطلب فوق افزود: ماه‌هاست که برای مسابقه فردا تمرین و تلاش می‌کنم و تمام هدفم هم این است که بتوانم خستگی این همه تمرین و دوری از خانواده را با کسب خوشرنگترین مدال بگیریم.

وی ادامه داد: تمامی حریفانم در مسابقه فردا حضور دارند بخصوص حریف هندی که توانست در کسب سهمیه المپیک 2012 لندن از من پیشی بگیرد و اول شود. من این حریف را در رقابتهای سال و همچنین مقدماتی اینچئون شکست دادم و مطمئنم که فردا هم از عهده او و سایر حریفان بر می‌آیم. حضورم در مرحله مقداتی این بازی‌ها امید خودم را هم برای تکرار افتخار آفرینی بیشتر کرد چرا که با فشار حدود 70 تا 80 درصد توانستم براحتی صعود کنم.

دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2010 گوانگجو که با سایت کمیته ملی المپیک گفتگو می‌کرد، افزود: اصلا به رکورد و حریف و شرایط جوی فکر نمی‌کنم. باید دو کلیومتر را با تمام نیرو و توان پارو بزنم و این مهم است که پیشتر از همه از خط پایان بگذرم.

وی در خصوص شرایط جوی محل برگزاری بازیها و احتمال بارش مجدد باران در مسابقات فردا اظهار کرد: من و اکثر هم تیمی هایم از مناطق سردسیر و باران خیز کشور هستیم و به این شرایط عادت داریم. در اردوی ارومیه هم تقریبا در مین شرایط تمرین کردیم و مشکل خاصی نخواهیم داشت.

شادی در پایان از اردوی چین که پیش از بازی‌های آسیایی اینچئون برگزار شد، بعنوان یکی از بهترین مراحل مقدماتی کاروان قایقرانی یاد کرد و گفت: در این اردو با توجه به شرایط آب و هوایی نزدیک دو کشور به شرایط خوبی رسیدیم و توانستیم به شرایط ایده آل خود دست یابیم.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.