شب عروسی به بیمارستان ختم شد/ برخورد یک موتورسیکلت با ۸ عابرپیاده درقشم

تصادفات وسائط نقلیه موتوری با عابرین پیاده یکی ازچالش اصلی ماموران راهنمایی و رانندگی است که حدود ساعت 12 شب گذشته طی بی احتیاطی یک راکب موتور سوار سی جی 200 در شهرستان قشم 8 نفر از همراهان داماد را راهی بیمارستان کرد. به گزارش پایگاه خبری پارسیان، یکی ازمعتمدین حاضر در صحنه […]

تصادفات وسائط نقلیه موتوری با عابرین پیاده یکی ازچالش اصلی ماموران راهنمایی و رانندگی است که حدود ساعت 12 شب گذشته طی بی احتیاطی یک راکب موتور سوار سی جی 200 در شهرستان قشم 8 نفر از همراهان داماد را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان ، یکی ازمعتمدین حاضر در صحنه تصادف در تشریح جزئیات برخورد موترسیکلت سی جی 200 با 8 عابر پیاده گفت: ساعت 23:45 دقیقه شب گذشته به هنگام عبور همراهان داماد که برای به خانه کردن داماد( شب آخر عروسی ) به خانه عروس می رفتنیم موتورسیکلتی با سرعت تمام از میدان برگ سبزشروع به حرکت کرد که به دلیل نداشتن ترمزو تجربه لازم (به دلیل سن پایین راننده) نتوانتست موتورسیکلت را کنترل کند و در نزدیکی میدان آزادی منجربه زخمی شدن 8 نفرا از همراهان ما شد.

وی بیان کرد : در این تصادف که 7 نفر به صورت سرپایی در بیمارستان قشم که دارای شکستگی دست ، خونریزی سر و دست بودند در بیمارستان قشم مداوا و یک نفربه دلیل خونریزی و شکستگی راهی بیمارستان بندعباس شد.

وی ادامه داد: بلافاصله بعد از برخورد موتور سیکلت با عابرین پیاده مصدومین توسط آمبولانس راهی بیمارستان شدند که که در بررسی‌های اولیه مشخص شد عابر پیاده در این حادثه 5 مرد و 3 زن بوده اند که در شب آخر عروسی از ناحیه های سر، پا، دست زانو و کمر مجروح شدند.

به گفته وی شب آخر عروسی که همگان با نوای لوتی ( سازمحلی) شاد بودند این حادثه آب سردی بر پیکرخانواده عروس وداماد شد که همه را به عروسی به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) قشم و بیمارستان شهید محمدی بندرعباس کشاند.

منبع هرمز