شجاعي: صعودمان غيرممکن نيست

هافبک تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: شانس صعود از گروه‌مان را در جام جهاني داريم اما اين مسئله به اعتماد به نفس‌مان بستگي دارد.

 


 

مسعود شجاعي در خصوص اردوي تيم ملي در اتريش اظهار داشت: اردوي بسيار مفيدي داشتيم و از نظر امکانات و آب‌وهوا همه چيز براي ما مهيا بود. با تمريناتي هم که مربيان در نظر گرفته بودند مطمئناً تاثيراتش را در جام جهاني خواهيم ديد.به نقل از تسنيم، وي با اشاره به بازي‌هاي تدارکاتي تيم ملي و عملکرد خودش در اين بازي‌ها، عنوان کرد: در اين خصوص مربيان بايد نظر بدهند و عملکرد ما را بررسي کنند اما به عنوان بازيکن تمام تلاشم را انجام داده‌ام. مطمئناً توانايي ما بيشتر از اين چيزي است که در بازي‌هاي تدارکاتي ديديد اما بايد اين موضوع را هم در نظر بگيريم که ما در تمرينات پر فشار بدنسازي بوديم. تمرينات صددرصد بدنسازي نبود اما تاثيرگذار بود.

شجاعي با بيان اينکه تيم ملي در جام جهاني بهتر از بازي‌هاي تدارکاتي بازي خواهد کرد، گفت: در بازي‌هاي تدارکاتي بعد از مدت‌ها دور هم جمع شده بوديم و کنار هم بازي مي‌کرديم. همچنين چند بازيکن تازه به ترکيب اضافه شده‌اند که هماهنگي بين بازيکنان کمي زمان مي‌برد. مهم‌تر از هر چيز اين است که تيم ملي به خوبي آماده شود و نتايج بازي‌هاي تدارکاتي چندان مهم نيست.

بازيکن تيم ملي در پاسخ به اين سؤال که تيم ملي شانس صعود از گروهش و شگفتي‌سازي در جام جهاني را دارد يا نه، گفت: اين مسئله به خودمان بستگي دارد اما بايد اين موضوع را هم در نظر گرفت که در گروه سختي قرار گرفته‌ايم. نيجريه تيم خوبي دارد و در بيشتر دوره‌هاي جام جهاني حضور داشته و بوسني هم که براي اولين بار است به جام جهاني صعود کرده اما بازيکنان خطرناکي دارد. صعودمان غير ممکن نيست و دست خودمان است.

وي يادآور شد: همه چيز امکان پذير است و اينگونه نيست که شانس صعود نداشته باشيم اما بايد ببينيم چقدر به خودمان اعتماد داريم. اعتماد به نفس داشتن مهمترين مسئله است تا بتوانيم به صعود از گروه‌مان اميد داشته باشيم.

هافبک تيم ملي فوتبال در ادامه گفت‌وگو با تسنيم، در خصوص شکست لاس‌پالماس و کم شدن شانس اين تيم براي صعود به لاليگا نيز گفت: متاسفانه ديگر شانس صعود مستقيم نداريم اما براي حضور در پلي‌آف مي‌جنگيم. من ديگر کنار تيم نيستم اما خيلي دوست دارم لاليگايي شويم.

شجاعي ابراز اميدواري کرد که لاس‌پالماس فصل آينده در لاليگا حضور پيدا کند و افزود: خيلي دوست داشتم لاس‌پالماس به طور مستقيم به لاليگا برود اما براي اين کار شانسي وجود ندارد. مربي تيم هم تغيير يافته و شرايط فرق کرده و با اينکه در کنار تيم حضور ندارم، اما به خاطر مردم شهر دوست دارم لاس‌پالماس بعد از 14 سال لاليگايي شود.