شرط ادینهو برای گرفتن تابعیت ایرانی

به گزارش پایگاه خبری پارسیان ایوب ذوالفقاری در مورد محرومیت یک جلسه‌ای تراکتورسازی از انجام یک بازی خانگی بدون حضور هواداران گفت: پس از رای اولیه مسئولان باشگاه نامه‌نگاری کردند و کمیته استیناف در نهایت رای خود را صادر کرد. در این رای گفته نشده که ما در دیدار مقابل کدام تیم محروم هستیم و این صحبت‌هایی که این روزها صورت می‌‌گیرد صحیح نیست. به طور مثال در رای ما مشخص نشده بود که در دیدار مقابل استقلال محروم هستیم یا تیم دیگری.

وی در مورد اینکه آیا این رای را مناسب می‌داند خاطرنشان کرد: شما می‌دانید اگر چیزی بگوییم جریمه می‌شویم. فدراسیون و مسئولان مربوطه باید این مسائل را بررسی کنند.اگر ما بگوییم داوری بد بوده این مسئله به ضررمان تمام می‌شود. در یک بازی فوتبال هواداران حضور دارند. باید ببینیم چه رفتاری باعث می‌شود که احساسات هواداران جریحه‌دار شود. وقتی آقای ایکس یا یک دروازه‌بان پس از اینکه گلی می‌خورد روی پای بازیکن تکل می‌رود و در حالی که باید اخراج شود یک کارت زرد دریافت می‌کند و بلافاصله بعد از آن به بازیکن ما کارت زردی داده می‌شود و او را از بازی بعدی محروم می‌کند. این مسائل باعث تحریک هواداران می‌شود.

وی افزود: داوران کاربلد و آنهایی که در ورزش عرق ریختند می‌دانند شرایط در گذشته به این شکل نبود. حالا اگر با محرومیت هوادار فوتبال رشد می‌کند عیبی ندارد اما همه می‌دانند که یکی از ارکان موفقیت ورزش و فوتبال هواداران هستند. از طرفی می‌گویند باید به نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان ایران در آسیا کمک کنیم و از طرف دیگر ما را محروم می‌کنند نمی‌دانیم این وسط باید کدام حرف را قبول کنیم.

سرپرست تراکتورسازی در ادامه در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود محرومیت تراکتورسازی در بازی مقابل پدیده مشهد در جام حذفی است گفت: واقعا برنامه مسابقات مشخص نیست. زمان قرعه‌کشی جام حذفی به ما اعلام کردند سی‌ام با پدیده بازی می‌کنیم و ۷ آذر دیدار ما مقابل نفت تهران برگزار می‌شود اما به خاطر پرسپولیس و استقلال وضعیت ما هم نامشخص است. برنامه لیگ تا به امروز خوب بوده اما اکنون هیچ چیز معلوم نیست.

وی در مورد اینکه اگر محرومیت هواداران در بازی با پدیده مشهد باشد این موضوع را می‌پذیرند اظهار داشت: مگر اخطار یا اخراج یک بازیکن در لیگ برتر در جام حذفی محاسبه می‌شود که بخواهند محرمیت ما را در این بازی اعمال کنند. آیا در فوتبال اروپا هم این اتفاق می‌افتد. به نظر من این مسئله درست نیست و نباید این اتفاق بیفتاد. مسئولان باشگاه‌ این موارد را پیگیری می‌کنند.

ذوالفقاری در مورد اینکه گفته می‌شود احتمال بازگشت محمد نصرتی به تراکتورسازی وجود دارد خاطرنشان کرد: در این مورد نمی‌توانم جوابگو باشم. در مورد بازیکنان و نفراتی که جذب می‌شوند کادر فنی تصمیم‌گیری می‌کند.

سرپرست تراکتورسازی در رابطه با اینکه گفته می‌شود باشگاه تراکتورسازی برای گرفتن پاسپورت ایرانی برای لوسیانو ادینهو اقدام کرده است اظهار داشت: او روز اولی که با ما قرارداد بست اعلام کرد اگر صلاح بدانی و من بتوانم به تیم ملی ایران کمک کنم با شرط اینکه بدانم به تیم ملی دعوت می‌شوم برای گرفتن پاسپورت ایرانی اقدام می‌کنم.