ششمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی در پارسیان/ توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان

رئیس قرارگاه مواسات و همدلی شهرستان پارسیان، از توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان خبر داد.

   به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر، حجت الاسلام والمسلمین بارانی، رئیس قرارگاه مواسات و همدلی شهرستان پارسیان، گفت: بعد از فرمان مقام معظم رهبری در بحث کمک مومنانه قرارگاه‌هایی تشکیل و هماهنگی‌های بین نهادهای حمایتی و قرارگاه مواسات و همدلی شهرستان انجام شد.

 

حجت الاسلام بارانی، افزود: با بیان اینکه فرهنگ کشور ما فرهنگی برتر نسبت به بسیاری از کشورها است و انعکاس این نوع همراهی ومیل به کمک افراد توانمند به نیازمندان درکارهای خیر از یکدیگر سبقت می‌گیرند، ادامه داد: بسیاری از کشورهای دنیا که خود را صاحب دموکراسی و حقوق بشر می‌دانند در روزهای کرونایی به یکدیگر رحم نکردند و به فروشگاه‌ها و محموله‌های ماسک و مواد بهداشتی و مراقبتی کشورهای دیگر حمله ور شده بودند، درحالی که در کشورمان، بسیجیان وگروه های مردمی به دنبال مردم برای توزیع بسته‌های معیشتی به آنها بودند.

 

وی ادامه داد: این ششمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی است که تاکنون بیش از ۷ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

 

رئیس قرارگاه مواسات و همدلی پارسیان تاکید کرد: ما باید این روحیه مواسات و ایثارگری و کمک به هم نوعان را گسترش دهیم تا چنانچه در بحران های شدیدتر قرار گرفتیم، توانایی مقابله را داشته باشیم .

 

حجت الاسلام بارانی، ارزش هر بسته غذایی را بیش از ۳ میلیون ریال دانست و تصریح کرد: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، ماکارانی، سویا، روغن، رب گوجه‌فرنگی، حبوبات و … است که در میان خانوارهای بی‌بضاعت و آسیب‌دیده تقسیم می‌شود