شهردار پارسیان: رضایت افکار عمومی رضایت نظام اسلامی است/ حقوق پرسنل به موقع پرداخت می شود

شهردار پارسیان اظهار کرد: خدمتگزاری به مردم در راستای رضایت افکار عمومی ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ همزمان با روز شهرداری ها، فرمانده سپاه پارسیان به همراه جمعی از کارکنان این ناحیه، با شهردار پارسیان دیدار کرد.

 

سرگرد پاسدار مجید رنجبری، فرمانده سپاه پارسیان، با تبریک روز شهرداری ها، گفت: شهرداری ها به دلیل اثرگذاری مستقیم و غیرمستقیم بر پیکره حیات اجتماعی، نقشی تعیین کننده در تداوم و توسعه یافتگی زندگی شهری دارد.

 

وی، با بیان اینکه سختی ها و فشارهای اقتصادی، اظهار کرد: با توجه به تحریم های ظالمانه ای که وجود دارد و جا برای خدمتگزاری تنگ می کند اما مدیرانی هستند که دغدغه رفع مشکلات مردم را دارند.

 

فرمانده سپاه پارسیان با اشاره به اینکه توفیق خدمت نصیب هر کسی نخواهد شد، تاکید کرد: امروزه علی رغم مشکلاتی که وجود دارد خدمت کردن پاداش ویژه ای نزد خداوند دارد و شهرداری مجموعه ای خدماتی است و در این شهر می بینیم که چگونه صمیمانه زحمت می کشند تا برخی از مشکلات مردم را رفع نمایند.

 

محمود مولوی شهردار شهر پارسیان، نیز با قدردانی از مجموعه سپاه پارسیان، گفت: از مجموعه شهرداری هایی هستیم که حقوق پرسنل به موقع پرداخت می شود و همه مشکلات اقتصادی در سطح کلان در این چهار سالی اتفاق افتاد که شهرداری را تحویل گرفتیم.

 

مولوی، با بیان اینکه تفاوت پارسیان در ۳ سال اخیر به وفور قابل مشاهده است، تاکید کرد: رضایت افکار عمومی رضایت نظام اسلامی است که همه سعی و تلاش را انجام داده ایم تا بتوانیم مردم و افکار عمومی را رضایتمند قرار دهیم.

 

شهردار پارسیان، افزود: اگر مسئولین و نهادهای انقلابی در کنار ما نباشند ما نمی توانیم کارها و خدمتگزاری را پیش ببریم و خدا را شکر با تعامل و همدلی که وجود دارد می توانیم شهرستان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

 

در پایان این دیدار لوح یادبودی به پاس قدردانی از زحمات شهردار پارسیان به وی اهدا شد و همچنین از قسمت های مختلف شهرداری بازدید نمودند.