شهردار پارسیان: نقدهای خبرنگاری نباید جنبه تخریب به خود بگیرد/ استادیوم ورزشی جدید به زودی به بهره برداری می رسد

شهردار پارسیان در مراسم تجلیل از خبرنگاران، اظهار کرد: نقدهای خبرنگاری نباید جنبه تخریب به خود بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ نشست تجلیل از خبرنگاران شهرستان با حضور شهردار پارسیان و خبرنگاران در محل شهرداری انجام شد.

 

محمود مولوی، شهردار پارسیان، در این نشست با قدردانی از فعالیت های شبانه روزی خبرنگاران، گفت: حوزه فعالیت خبرنگاران باید گسترش پیدا کند و مواظب باشید روابط عمومی ادارات نشوید.

 

وی، با اشاره به اینکه نقدها باید منصفانه باشد، تاکید کرد: نقدها نباید جنبه تخریب به خود بگیرد و اگر چنین باشد مردم سریع متوجه خواهند شد و کسی که نقد منصفانه انجام می دهد به تبع آن هم مردم می پسندند و همچنین می توان در اسرع وقت آن مشکل را برطرف نمود.

 

شهردار پارسیان، با بیان اینکه توقع ندارم که از شخص شهردار تعریف و تمجید شود، عنوان کرد: همکاران ما فعالیت شبانه روزی دارند و تخریب آنها جنبه خوبی نخواهد داشت، و اینکه فعالیت آنها را اطلاع رسانی نمایید هم کافی است.

 

مولوی، با اشاره به اینکه خبرهای خوب، امید به جامعه را تزریق خواهد کرد، گفت: خبرهای خوب، در این اوضاع نامناسب بیماری کرونا و شرایط اقتصادی، اشتیاق و شادی را در جامعه افزایش خواهد داد و خبرهای حاشیه دار می تواند شادی در جامعه و همچنین توسعه شهرستان را با اختلال مواجه کند.

 

وی، به هزینه های جاری شهرداری اشاره و تصریح کرد: ۷۰۰ میلیون تومان هزینه های جاری شهرداری است و ۴۰۰ میلیون تومان هنوز کسری بودجه داریم و با این وجود هنوز حقوق پرسنل با تاخیر پرداخت نشده است.

 

شهردار پارسیان، افزود: سرانه فضای سبز رو به افزایش است و تا پایان سال جاری نیز استادیوم ورزشی جدید به بهره برداری خواهد رسید.

 

حجت الاسلام شیبانی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان نیز، با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاری کار پیچیده ای است و خبرنگار باید تحلیلگر قوی، روانشناس قوی و هم باید نسبت به مسائل اطراف خود آگاه باشد.

وی، به دغدغه و نگرانی خود از وضعیت خبرنگاران گفت و تاکید کرد: خبرنگاران با جان و دل کار می کنند و در برخی موارد با مشکلی مواجه می شوند و کسی آز آنها حمایت نمی کند.