شهردار پارسیان: همکاری شهروندان بزرگترین کمک به شهرداری است/ نوسازی 100 سطل زباله در سطح شهر

شهردار پارسیان با اشاره به ارائه خدمات مناسب به شهروندان گفت: همکاری شهروندان نیز بزرگترین کمک به مجموعه شهرداری است.

محمود مولوی، شهردار پارسیان در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر، از نوسازی سطل های زباله در سطح شهر خبر داد و اظهار کرد: 50 سطل فایبرگلاس 660 لیتری خریداری شده که طی روزهای آینده جایگزین سطل های فرسوده می شود و سطل های موجود در سطح شهر نیز جمع اوری شده و به رنگ سطل های کنونی(نارنجی) در می آید و با تعمیرات به مکان های مناسب شهر بر می گردد.

 

وی همچنین با بیان اینکه ارائه خدمات مناسب به شهروندان، از وظایف شهرداری است، عنوان کرد: 50 سطل کمدی عابر پیاده نیز جهت تسهیل کار در سطح عابرین پیاده نصب شده، که همکاری شهروندان می تواند بزرگترین کمک به شهرداری باشد، تا شاهد چهره ای زیبا از شهر باشیم.

 

شهردار پارسیان، گفت: این سطل ها که از نظر مبلمان شهری و زیبا سازی معابر شکیل می باشد، با ایجاد فرهنگ سازی و جلوگیری از پرتاب زباله داخل خیابان و معابر سهم بسزایی در پاکیزگی شهر خواهد داشت .

 

 

شهردار پارسیان، با اشاره به تقسیم شدن شهر به 3 منطقه، گفت: جهت جمع آوری زباله های سطح شهر، شهر را به مناطق سه گانه تقسیم کرده ایم که با پایان یافتن تعمیرات برخی خودروها، زباله ها روزانه جمع آوری خواهند شد.

 

 

مولوی، ادامه داد: آینده ای روشن در پیش روی شهر پارسیان است و امیدواریم حفاری های شرکت گاز تا روزهای پایانی سال به پایان رسد و مجموعه شهرداری بتواند همه این خرابی ها و آسفالت سطح شهر را لکه گیری نماید.

 

 

وی به ساماندهی پارک های سطح شهر، خصوصا پارک ساحلی اشاره کرد و افزود: پارک شهروند با نوسازی به روزهای پایانی تعمیرات رسیده و پارک ساحلی نیز، با مشخص کردن یک مسئول، خود را آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی می نماید، و می طلبد که همه مسئولین جهت شناساندن شهر و استفاده از ظرفیت های مناسب و بکر آن، تلاش خود را انجام دهند.

 

 

وی، به وضعیت سگ های ولگرد نیز گریزی زد و اظهار کرد: برای جمع آوری سگ های ولگرد در سطح شهر نیز با یک شرکت خصوصی هماهنگی صورت گرفته، تا بتواند این حیوانات را از سطح شهر جمع کرده و در خارج از شهرستان نگهداری شود.