شهري استراتژيك بدون شهردار/ سرگرداني پارسيان در پيچ و خم مشكلات

شهر استراتژيك و بدون شهردار پارسيان در پيچ و خم مشكلات و خرابي ها دچار سرگرداني شده است.

به گزارش پايگاه خبري پارسيان خبر؛شهرداری به ‌عنوان مهمترین و تأثیرگذارترین نهاد شهری، نقش مهمی در زندگی روزمره مردم یک شهر دارد و الزاماً یک شهردار موفق، شهرداری است که بتواند این تأثیر را در روند روزمرگی مردم ایجاد کند.
شوراي پنجم و جديد شهر پارسيان با گذشت بيش از يك ماه از آغاز به كار خود، هنوز نتوانسته گزينه مناسبي را براي سكانداري شهرداري شهر انتخاب كند.

 

بعد از اينكه در هياهوي فضاي مجازي، گزينه هايي  براي صندلي شهرداري شهر توسط شهروندان حدس و گمان زده شد، تعدادي با صدور بيانيه خود را از تصدي شهرداري كنار كشيدند و دوباره تب انتخاب شهردار را داغ كردند.

 

شوراي جديد نيز با انتخاب سرپرست براي شهرداري و دادن وعده هايي براي انتخاب هر چه زودتر شهردار، اما تاكنون نتوانسته اند روي يك گزينه خاص به جمع بندي برسند و اين باعث شده است كه شهر نابه سامان تا امروز بدون شهردار باقي بماند.

 

شهر پارسيان در دوره هاي اخير با برخي بي مهري ها مواجه شده به طوري كه خيابان هاي اصلي شهر نشان از يك خيابان ندارد و گودال هايي مشاهده مي شود كه گويي زلزله هاي چند ريشتري اين خيابان ها را از پاي درآورده است.

 

پارسيان به دليل داشتن سواحل بكر، و جاده مواصلاتي به دو استان بوشهر و فارس و همچنين شركت هاي صنعتي مي تواند به عنوان يك شهر استراتژيك مطرح شود كه همه اين امكانات تاكنون هيچگونه استفاده اي از آن نشده و دست نخورده باقي مانده است.

 

اين روزها همه شهروندان با ابراز گلايه از اوضاع شهر، منتظر انتخاب شهرداري قوي هستند تا بتوانند شهر خود را هم پاي شهرهاي اطراف خود ببينند و با وعده هاي شوراي جديد اين اميدواري وجود دارد كه پارسيان بار ديگر حال و روزهاي خوب خود را ببيند.