شکوه حماسه ۹ دی در پارسیان/ مردم پارسیان باز هم به صحنه آمدند+ تصاویر

سراسر کشور، مراسم دهمین سالگرد گرامیداشت حماسه نهم دی با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان پارسیان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ مراسم دهمین سالگرد گرامیداشت حماسه نهم دی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در شهرستان پارسیان برگزار شد.

 

حاضران در این مراسم پلاکاردها و دست نوشته‌هایی در دست داشتند که روی آن‌ها «لبیک یا خامنه‌ای»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس» نوشته شده بود.

 

در اين مراسم مردم همیشه در صحنه ی پارسیان، بار ديگر با آرمانهای انقلاب اسلامی تجديد پيمان کرده و با سر دادن شعارهای انقلابی انزجار خود را از فتنه گران و سردمداران داخلی و خارجی آنان ابراز کردند.

 

حجت الاسلام بارانی، امام جمعه پارسیان در این مراسم، با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ را مردم جمع کردند، گفت: مادامی که انقلاب اسلامی زنده است فتنه ها همچنان ادامه خواهد داشت و این مردم هستند که همیشه با حضور خود در برابر فتنه ها می ایستند.

 

وی، یکی از مهم ترین دلایل راهپیمایی ۹ دی را بازخوانی فتنه دانست و تاکید کرد: کشوری که استقلال را بخواهد باید منتظر فتنه انگیزی گردن کلفتان باشد و راه مقابله با این فتنه ها نیز بصیرت است.

 

امام جمعه شهرستان پارسیان، با اشاره به برخی شاخص های فتنه ۸۸، عنوان کرد: اینکه فتنه ها به موقع جمع می شود برای این است که مردم بصیرت خود را به روز رسانی کرده اند، هر شکست خورده ای حق اعتراض دارد و در فتنه اخیر مردم حق مطالبه گری داشتند اما عده ای آمدند و موج سواری کردند و اگر اعتراضی هم باشد باید از مجاری قانون باشد.