شیعه و اهل سنت پارسیان در سوگ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی/ کشورهای منطقه راه خود را پیدا کنند و گرنه غرق خواهند شد+ تصاویر

جامعه شیعه و اهل سنت پارسیان در کنار هم در غم شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به سوگ نشستند و یاد شهدای مقاومت را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ مراسم گرامیداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور پرشور مردم، علمای شیعه و اهل سنت و مسئولین در مسجد امام حسن مجتبی(ع) محله احشام برگزار شد.

 

حجت الاسلام اولیایی، استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم، با تسلیت شهادت شهدای مقاومت اظهار کرد: نباید شیعه و سنی به دور از هم تنها شوند و این چیزی است که دشمن می خواهد و آنها به دنبال ضربه زدن به شیعه یا اهل سنت نیستند بلکه در پی نابودی اسلام هستند.

 

اولیایی، با بیان اینکه امروز شیعه و اهل سنت مشترکات زیادی دارند، گفت: ساده لوحانه خواهد بود اگر فکر کنیم آمریکا طرف شیعه یا اهل سنت است، بلکه آنها به دنبال زدن ریشه اسلام هستند و این مشترکات بین شیعه و سنی باعث شده که سردار شهید سلیمانی عمر عزیز خود را برای خدمت به شیعه و سنی در منطقه صرف کند.

 

وی، افزود: همه دنیا شنیدند که ترامپ دیوانه گفت عربستان گاو شیرده است، حتی برای هم پیمانان خود نیز ارزش قائل نیستند یعنی اگر تاریخ مصرفشان تمام شود همانند صدام به درک می فرستند.

 

استاد حوزه و دانشگاه، با هشدار به کشورهای حوزه خلیج فارس، عنوان کرد: به کشورهای منطقه و امت هایی که هماهنگ نباشند هشدار می دهیم که بعد از یک فاجعه بزرگ برای میانجیگری ورود نکنند که قابل قبول نیست و راه و خط خود را مشخص کنید که اگر آن طرف باشید در گرداب فتنه آمریکا غرق خواهید شد.

 

 

در ادامه، شیخ جعفری، امام جمعه اهل سنت بوچیر در این مراسم با بیان اینکه خداوند آزمایش های مختلفی برای برای انسانها می فرستد، اظهار کرد: امکان ندارد که انسان مورد امتحان قرار نگیرد و آن مصیبتی که امروز ذهن ها متوجه آن است از انفس است.

 

وی، با بیان اینکه شهید سردار سلیمانی جان خود را برای امنیت داد، گفت: انسان گرانبهاترین شی ء را می دهد و بهترین چیز را دریافت می کند، انسان مومن جان و مالش را می دهد و در مقابل بهشت به او ارزانی می شود و شهید سردار سلیمانی نمونه بارز آن است.