شیوه استفاده منافقین از قرآن

به گزارش پایگاه خبری پارسیان،چندی پیش مطلبی در خصوص تفکرات التقاطی منافقین با عنوان “قرآن به سبک سازمان منافقین+اسناد”منتشر شد که در جواب آن منافقین برای توجیه اعمال خود دست به ساخت کلیپی چند دقیقه ای زدند.

تمام حرف رسانه سازمان این بود که ما(سازمان) انسان هایی مذهبی هستیم و قرآن همواره در دسترس ما بوده و از آن استفاده می کنیم.
جدای از اینکه شواهد تاریخی نیز گواه این است که منافقین به دلیل مشی مارکسیستی حتی آیه قرار گفته بر روی آرم سازمان را حذف کردند،تقابل با دین و پیروی از تفکرات شخص رجوی بعنوان مزدور غرب تنها ملاک اعضای سازمان بوده است.

از سوی دیگر سخنان و مطالب ارائه شده از سوی جداشده های منافقین و در عین حال خاطرات عناصر سازمان در پیش از انقلاب که در سالهای اخیر اغلب به کتاب هایی برای شناخت سازمان تبدیل شده است مطالبی نگاشته شده است که استناد به آنها در فهم مناسبات درونی سازمان بسیار موثر است.یک از اعضای سازمان در کتاب خاطراتش با عنوان”لحظه های سلول”  آورده است:

 

2 001

 

این متن به بخشی از خاطرات یکی از اعضای سازمان در زندان های پیش از انقلاب اشاره دارد که با اتصال این رویه به سالهای بعد از انقلاب به نتیجه ای شفاف از نگاه منافقین به دین دست می یابیم.

منبع:دیده بان