صعود بارسلونا به جمع ۴ تیم با حذف اتلتیکو مادرید ۹ نفره

به گزارش پایگاه خبری پارسیان در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل‌ری شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال اتلتیکومادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون پذیرای بارسلونا بود. کاتالان‌ها که بازی رفت را یک بر صفر به سود خود به پایان برده بودند در این بازی هم با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسیدند و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند.

شاگردان لوئیس انریکه در این بازی توسط نیمار (9 و 41) و میراندا (38- گل به خودی) به گل رسیدند و گل‌های اتلتیکومادرید را هم فرناندو تورس (یک) و رائول گارسیا (30- پنالتی) به ثمر رساندند.

این بازی پربرخورد همچنین 2 اخراجی داشت که ابتدا گابی در دقیقه 45 و در ادامه ماریو سوارز در دقیقه 84 هر 2 از روخی‌بلانکو اخراج شدند. اتلتیکو مادرید در حالی از گردونه رقابت‌ها حذف شد که در مرحله قبل رئال‌مادرید مدعی را کنار زده بود.

در ادامه دیدارهای این مرحله از ساعت 22:15 امشب (پنج‌شنبه) ختافه پذیرای ویارئال است و 30 دقیقه بامداد فردا (جمعه) 2 دیدار همزمان برگزار می‌شود که در یکی از این دیدارها اتلتیک بیلبائو میزبان مالاگا است و در بازی دیگر سویا در خانه‌اش انتظار اسپانیول را می‌کشد.