صفرکشکولی بازیگر سینما:مسئولین اوضاع اقتصادی را سروسامان دهند/فیلم بی عشق هرگز پایم را به تلویزیون باز کرد

صفر کشکولی بازیگر سینما و تلویزیون با درخواست از مسئولین نسبت به بهبود اوضاع اقتصادی گفت:مسئولین با ایجاد شغل اوضاع اقتصادی را سروسامان دهند وبیکاری را ریشه کن کنند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛صفر کشکولی بازیگر سینما وتلویزیون و قهرمان سابق آسیا در رشته های بدنسازی و وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر با اشاره به برخی قهرمانی های خود در ورزش اشاره و اظهار کرد:سال 1341 مقام اول آسيا در دسته کوتاه قد در رشته پرورش اندام کسب کردم و در رشته وزنه برداري در سال 1352 مدال طلا دريافت کردم. هم چنين در سال 1356 قهرمان پرتاب ديسک ايران شدم و طی 5 سال مربي تيم جانبازان بودم که آن ها را قهرمان المپيک سئول کردم.

 

کشکولی در پاسخ به این سؤال که با وجود سابقه ورزشی چگونه به سینما وتلویزیون پیوستید گفت:در سال 1343 برای شرکت در مسابقات آسیایی زیبایی اندام به تهران آمدم و ساموئل خاچيکيان یکی از بهترین کارگردان های فیلم های پلیسی من را در آن مسابقات دید و از فیزیک بدنم خوشش آمد و برای بازی در فیلم بی عشق هرگز دعوت کرد و از آن زمان وارد دنیای بازیگری شدم.

 

وی آبادان شهر خود را نماد ایستادگی و مقاومت دانست وافزود: آبادان شهری است که سالیان سال در جنگ تحمیلی با مقاومت و ایستادگی دشمن را به عقب راند و با وجود شغل به تهران آمده ام ولی هیچ وقت از این شهر،دلم را جدا نساخته ام و نسبت به آبادان مدیونم.

 

بازیگر سینما وتلویزیون با اشاره به فیلم های وسریال های در نوبت پخش ادامه داد:در حال حاضر سریال لیسانسه ها را به کارگردانی سروش صحت کار می کنم و در فیلم سینمایی جدید شاهد احمدلو نیز به ارائه نقش می پردازم که وی از بازیگران قدیمی وپیشکسوت استفاده می کند وبرای بازی در گشت ارشاد نیز از سوی سعید سهیلی برای همکاری دعوت شده ام.

 

کشکولی با درخواست از مسئولین نسبت به اوضاع اقتصادی تصریح کرد:مسئولین توجه ویژه ای به مردم داشته باشند وگرانی ها را از بین ببرند و با ایجاد شغل بیکاری را در کشور ریشه کن کنند.