صنایع تولیدی شهرستان رودان باید احیا شوند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان خواستار فعالیت بیشتر بخش خصوصی در زمینه اشتغال و تولید شد و گفت: صنایع تولیدی اين شهرستان باید احیا شوند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، صبح چهارشنبه در این بازدید، سرمایه گذاران بخش تولید به ارائه مشکلات موجود در این حوزه پرداختند و خواستار حمایت بیشتر مسئولان از سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصي شدند.

این فعالان، نبود وامهای مناسب برای سرمایه گذاران، عدم همکاری دستگاه های اجرایی استان و شهرستان، فراهم نبودن زیرساخت های مورد نیاز و نبود نیروهای متخصص در منطقه را از جمله مشکلات موجود در این بخش نام بردند.

اكرمي مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، در زمینه همکاری مناسب با فعالان بخش خصوصی تاكيد كرد و از دعوت این فعالان و سرمایه گذاران در جلسه ی کارگروه سرمایه گذاری و اشتغال استان خبر داد.

وي، بخش خصوصی را یکی از ارکان تاثیرگذار در زمینه اشتغال نام برد و گفت: دولت باید حمایت مناسبی از بخش خصوصی داشته باشد و ما نیز تمامی ظرفیت خود را برای حمایت از این بخش به کار می گیریم.

وی خاطرنشان كرد: مجموعه خوب و مناسبی در شهرک صنعتی رودان وجود دارد که این صنایع باید دوباره احیا شوند و به چرخه تولید، اشتغال و اقتصاد شهرستان کمک کنند.