طرح جامع مبارزه با قاچاق سوخت تدوین می شود

استاندار هرمزگان گفت: طرح های مطالعاتی جدید برای مبارزه با قاچاق سوخت در استان هرمزگان در دستور کار قرار گرفته است. به گزارش پایگاه خبری هرمز، جاسم جادری در نخستین نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان در سال 93 با تاکید بر لزوم برنامه ریزی جامع برای مبارزه با قاچاق سوخت […]

جادری 91 طرح جامع مبارزه با قاچاق سوخت تدوين مي شود

استاندار هرمزگان گفت: طرح های مطالعاتی جدید برای مبارزه با قاچاق سوخت در استان هرمزگان در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، جاسم جادری در نخستین نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان در سال 93 با تاکید بر لزوم برنامه ریزی جامع برای مبارزه با قاچاق سوخت در استان هرمزگان، عنوان کرد: یکی از موارد مهم در این زمینه کنترل ورودی ها و خروجی های سوخت غیرمجاز در هرمزگان است که اجرایی شدن آن نیازمند طرحی جامع و تلاش بیشتر دستگاههای مسئول است.

وی ادامه داد: مبارزه با قاچاق سوخت در هرمزگان باید با کار کارشناسی و مطالعه انجام شود تا شاهد نتایج موثر در این زمینه باشیم.

استاندار هرمزگان افزود: طرح های مطالعاتی جدید برای مبارزه با قاچاق سوخت در استان هرمزگان در دستور کار قرار گرفته و بر این اساس طرح جامعی نیز تدوین می شود.

جادری با بیان اینکه قاچاق سوخت به مشکل بزرگی در استان هرمزگان تبدیل شده است، اظهار داشت: متاسفانه پدیده شوم قاچاق سوخت موجب از بین رفتن سوخت به عنوان سرمایه ملی کشور شده و باید با قاطعیت با آن مبارزه کرد.

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به عنوان متولی مبارزه با قاچاق در استان باید با تصمیم گیری های مناسب، راهکارهای خوبی را برای مقابله با پدیده قاچاق سوخت در هرمزگان ارائه دهد.

منبع هرمز