عالم اهل سنت پارسیان: اغتشاش و هنجار شکنی حرکت در مسیر دشمنان است/ بی احترامی به مقدسات جامعه را جریحه دار کرد

عالم اهل سنت پارسیان با اشاره به اقدامات هنجارشکنانه اخیر در کشور، اظهار کرد: هرگونه اغتشاش و هنجار شکنی حرکت در مسیر دشمنان است و بی احترامی به مقدسات و تخریب اموال عمومی جامعه ایران را جریحه دار کرد.

شیخ مجید قاسمی امام جمعه موقت اهل سنت شهر پارسیان در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر، ضمن محکوم کردن اقدام ددمنشانه برخی فریب خوردگان داخلی در اغتشاشات اخیر،گفت: هرگونه اعتراض و اعتصابی که در سطح جامعه وجود دارد، باید در مرحله نخست به نفع کشور و نظام باشد، و اگر این اغتشاشات و هنجارشکنی ها به سمت و سویی پیش رود که دشمنان قسم خورده این نظام را شاد کند، قطعا به ضرر مردم و جامعه خواهد بود.

 

شیخ قاسمی با اشاره به اعتراض ها نسبت به مشکلات اقتصادی، تصریح کرد: نهادینه کردن مطالبه گری یکی از فرهنگ های غنی جامعه کنونی ماست و باید همگان دست به دست همدیگر مشتی محکم در دهان دشمن باشیم تا نتوانند به اتحاد و همدلی این امت رخنه ای وارد کنند.

 

وی به تبعات ناشی از اغتشاشات و تجمعات غیرقانونی در جامعه اشاره کرد و افزود: ایجاد هر گونه نا امنی در فضا و جامعه ای که در آن زندگی می کنیم، خواسته ها و دغدغه ها را تأمین نخواهد کرد، و بی احترامی به مقدسات و تخریب اموال عمومی برای هیچ کس سودی نخواهد داشت و جامعه ایران را جریحه دار می کند.

 

امام جمعه موقت اهل سنت شهر پارسیان با بیان اینکه آمار فقر در جامعه دارای فراز و نشیب است، خاطر نشان کرد:  افراد برای اینکه به خواسته های اقتصادی خود دست پیدا کنند، باید در مسیر قانونی و حس مطالبه گری گام بردارند تا بتوانند به فضای امن اقتصادی برسند.