عامل نشر قتل های زنجیره ای زنان در بندرعباس محاکمه شد

در چند ماه اخیر افرادی به صورت گروهی با نشر شایعه هایی در خصوص کشتار زنها در بندرعباس آن هم در شبکه های مجازی باعث ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان استان هرمزگان شدند؛ این افراد پس از شناسایی و دستگیری با به اثبات رسیدن جرمشان به مجازات در ملاء عام محکوم شدند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان ، عامل اصلی انتشارکننده شایعه قتل های زنجیره ای زنان در بندرعباس  با صدور حکمی از سوی دادگستری ساعت 17 در مرکز شهر اجرا شد.

نصب بنرهای اجرای این حکم با حضور مسئولین دادگستری و نیروی انتظامی مقابل میدان هفده شهریور از ساعت 16:45 دقیقه آغازشد ، که در لحظات آغازین اجرای این حکم سیل جمعیت به سمت این مکان شروع به حرکت کرد.

پس از آوردن مجرم به مرکز شهر مردم حرفهای جالبی می زدند ، که در این خصوص با چند نفر از آنها در گفتگو کردیم.

لیلا و جواد زوج جوانی که برای خرید به مرکز شهر امده بودند می گویند: از زمانی که عکس های این شایعه در فضای مجازی منتشر شده بود، تاثیر خیلی بدی روی زندگیمان گذاشته بود ، تا حدی که نزدیک بود مراسم عروسی ما به خاطر حالات بد روحی که به خانمم دست داده بود به تعویق بیافتد.

آنها می گویند: الان که شاهد مجازات این شیاد هستیم ، بسیار خرسندیم و امیدواریم که این درس عبرتی برای دیگر خفاش ها باشد.

اجرای حکم شلاق شایعه پراکن خفاش شب_018

فرهاد دانشجوی دیگری که در جمعیت حضور دارد می گوید: از تمامی نیروهای نظامی برای اجرای این حکم در ملاء عام کمال تشکر را دارم چرا که افراد بر هم زننده آرامش روانی در جامعه باید به شدت مجازات شوند.

امیدواریم اجرای این حکم درس عبرتی برای تمام مخلان بر هم زننده نظم عمومی باشد.

منبع:هرمز