عبدالكريم ستاره فرماندار پارسيان از پروژه هاي راه پارسيان به بوشهر بازديد كرد

DSC05504

به گزارش پایگاه خبری پارسیان نقل ازروابط عمومي فرمانداري پارسيان ، عبدالكريم ستاره فرماندار پارسيان  به همراه عليزاده مسئول اداره راه و شهرسازي پارسيان ازطرح ها و پروژه هاي راه شهرستان بازديد و از نزديك مشكلات و موانع آن ها را مورد بررسي قرار داند.

ستاره گفت : از 110 كيلومتر اين جاده عمليات زير سازي  80كيلومتر آسفالت آن به پايان رسيده و در آينده نزديك به بهره برداري ميرسد.

فرماندار شهرستان پارسيان در حاشیه این دیدار گفت : یکی از مهمترین برنامه های دولت تدبير و اميد و استاندار هرمزگان دكتر جادري ، تکمیل پروژه های نیمه تمام باقی مانده در شهرستان است که این امر با اولویت بندی پروژه های مهم با جدیت دنبال می شود .

وی یکی از مهمترین پروژه های نیمه تمام شهرستان را بخش راه اعلام کرد و گفت : برخی از پروژه های نیمه تمام از جمله پروژه های راه سازی ارتباطی مستقیم با مردم دارند و تأخیر در اجرای آن مشکلات عدیده ای را برای به بار خواهد آورد.

وی اظهار داشت : جاده پارسيان به بندر عباس و پارسيان به بوشهر از جمله پروژه هایی است که نقش اساسی در توسعه شهرستان ایفا می نماید زیرا این مسیر علاوه بر جاده دسترسی اهالی چندین روستا به مرکز شهرستان ، جاده اصلی شهرک صنعتی و نیز دسترسی مردم به مركز استان نیز محسوب می گردد .

ستاره گفت : تأخیر در اجرای این پروژه باعث شده تا متأسفانه در این محور شاهد بروز تصادفات منجر به فوت باشیم .

وی اظهار داشت :باتوجه به مشكلات مردم و خطرات جاده اي انتظار مردم شهرستان پارسيان از مسوولین استانی و کشوری این است که با برنامه ریزی مناسب و اختصاص اعتبارات مورد نیاز زمینه تکمیل این پروژه ها فراهم کرده و هر چه سریعتر نسبت به تکمیل این پروژه های نیمه تمام اقدام کنند