عدم مجوز حضور موتور سواران در پیست در پیچ و خم کج سلیقگی برخی مدیران/ حضور در پیست دغدغه جوانان موتور سوار

دو پیست موتور سواری در شهرستان پارسیان وجود دارد که برخی از موتورسواران مجوز حضور در پیست دریافت می کنند اما برخی دیگر در پیچ و خم کج سلیقگی برخی مدیران مجوزی دریافت نمی کنند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ موتور سواری و علاقه جوانان به این رشته بر هیچ کسی پوشیده نیست اما این علاقه نباید به گونه ای باشد که شهروندان در هنگام عبور از خیابان از صدای برخی از این موتور سنگین ها دچار ترس و دلهره شوند.

 

اذیت و آزار برخی از موتورسنگین سواران پارسیانی و سرو صدای آن برای شهروندان سبب شد تا امام جمعه پارسیان چندین بار در خطبه‌های نماز جمعه از وضعیت حضور این موتورهای سنگین در شهر انتقاد و از مسئولین بخواهد که هر چه سریع‌تر این موضوع را پیگیری و برای راه‌اندازی پیست و مجوزات حضور در پیست اقدام کنند.

 

یکی از موتورسواران پارسیانی از علاقه خود به موتورسواری گفت و تاکید کرد: سالهای سال است موتور کراس و موتور سنگین داشته ام و هر زمان که برای دریافت مجوز به هیئت موتورسواری شهرستان مراجعه می نمایم با مخالفت مواجه می شوم.

 

وی افزود: وقتی موتور سوار مجوز حضور در پیست دریافت نمی کند راهی جز حرکت در جاده و خیابان ندارد و به دلیل سر و صدای زیاد موتور شهروندان نیز اذیت خواهند شد و از این اقدام نیز سر باز خواهم زد.

 

مسئولین در برابر هرگونه حادثه که در خیابان و جاده برای این موتورسواران رخ دهد باید جوابگو باشند زیرا محل فعالیت این موتورسواران، پیست خواهد بود.