عملیات ضدعفونی نمودن معابر و تاسیسات شهری پارسیان/ جنگ نوین سپاه همگام با مردم به مقابله با ویروس کرونا رفت

عملیات ضدعفونی نمودن معابر و تاسیسات شهری پارسیان با استفاده از امکانات جنگ نوین منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه وبا همکاری مسئولین شهرستانی و جوانان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ با شیوع ویروس کرونا در کشور و همزمان در شهرستان پارسیان، جوانان و گروههای خودجوش در اقداماتی جهادگونه به ضدعفونی شهر و روستاهای خود پرداخته و به سلامتی مردم این دیار اهمیت دادند.

 

پزشکان و پرستاران و کادر بهداشت و درمان شهرستان نیز در گوشه ای دیگر از شهر به مبارزه با ویروس کرونا پرداخته و جان خود را برای سلامتی هموطنان و همشهریان به خطر انداخته و خدمت رسانی می کنند.

 

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه نیز خود را از این مردم بیگانه ندانست و با در اختیار گذاشتن امکانات تحت اختیار خود و با همکاری مسئولین شهر و جوانان غیور تا ساعاتی از شب به ضدعفونی خیابان ها و اماکن عمومی پرداختند.

 

این روزها کنترل ورودی های شهر نیز با جدیت بیشتری انجام می شود و می طلبد که مسئولین شهر، شهر را به شکل ویژه ای قرنطینه کنند و خودروهای غیر بومی که بدون توجه به هشدارها برای تفریح به منطقه جنوب قدم گذاشته اند را به شهر و دیار خودشان بازگردانند.

 

مجتبی رضاپور، فرماندار پارسیان با اشاره به اینکه گروههای خودجوش مردمی جهت ضدعفونی کردن شهر و روستاها رو به افزایش هستند، گفت: با توجه به اهمیت دادن مردم همیشه در صحنه شهرستان پارسیان در راستای کنترل و پیشگیری بیماری کرونا شهر و روستاهای خود را با موج همدلی گندزدایی کرده اند، امیدوارم با تلاش این دوستان بزرگوار و رعایت کردن مردم و خودداری از سفر خود، این بیماری در کشور عزیزمان ریشه کن  شود و از تمامی مردم و هموطنانمان تقاضا دارم به شهرستان پارسیان سفر نکنند.