فاز سوم گاز رسانی به شهر بندرعباس آغاز می شود

مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان از تسریع روند گازرسانی در بندرعباس خبر داد و گفت: پس از اجرای عملیات گازرسانی به فاز نخست شهر بندرعباس (گلشهر جنوبی ) و فاز دوم شهرک پیامبراعظم( مسکن مهر)، هم اکنون در آستانه اجرای عملیات گازرسانی به فاز 3 بندرعباس قرار داریم.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، حیدر پروین در حاشیه بازدید از روند فاز دوم گازرسانی در شهر بندرعباس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرای عملیات گازرسانی به فاز سه بندرعباس، شهرک نبوت، شهرک الهه شمالی و شهرک های ضلع شمالی بلوار امام حسین (ع) با جمعیت پنج هزار و ۵۰۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

پروین بیان داشت: پروژه گازرسانی به فاز سه بندرعباس به طول 22 کیلومتر لوله پلی اتیلن و لوله شش اینچ فلزی همراه با نصب یک ایستگاه تقلیل فشار شهری با ظرفیت پنج هزار متر مکعب گاز در ساعت است.

وی همچنین اعتبار پروژه فوق را 44 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در حال حاضر بیش از 65 هزار خانوار در گلشهر جنوبی و شهرک پیامبر اعظم (مسکن مهر) تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته اند.

پروین در ادامه خاطرنشان کرد: حق انشعاب اشتراک گاز خانگی حدود 150 هزار تومان (که هزینه مذکور جهت نصب رگلاتور و کنتور از مشترکین دریافت می شود) و حدود 15 میلیون ریال هزینه لوله کشی داخل منازل می باشد که شهروندان می توانند جهت لوله کشی گاز خانگی و تجاری خود، از طریق مراجعه به مجریان ذیصلاح دارای پروانه اشتغال از سازمان راه و شهرسازی تحت نظارت بازرسان نظام مهندسی استان اقدام کنند.