فردا جدال یک تیم روستایی از بوشهر مقابل تیم بزرگ پایتخت است

سرمربی تیم فوتبال کارگر بنه گز بوشهر دیدار مقابل پرسپولیس را دیدار یک تیم روستایی در مقابل شهرنشینان دانست.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، عباس سرخاب در نشست خبری این تیم قبل از دیدار مقابل پرسپولیس تهران گفت: خوشحالم از اینکه فردا یک تیم روستایی از استان بوشهر در مقابل یک تیم بزرگ پایتخت نشین قرار می گیرد و این بازی می تواند یک دیدار تاریخی برای فوتبال ایران باشد و از لحاظ فنی و تبلیغاتی برای مردم بوشهر و تنگستان بسیار مهم خواهد بود.

سرمربی تیم کارگر بنه گز بوشهر خاطرنشان کرد: برای دیدار فردا محروم و مصدوم نداریم و تلاش می کنیم بازی قابل قبولی را در مقابل پرسپولیس انجام دهیم و شرمنده مردم استان بوشهر نباشیم.

عباس سرخاب پیروزی مقابل پرسپولیس را یک اتفاق بزرگ خواند و افزود: اگر فردا مقابل پرسپولیس به پیروزی برسیم یک اتفاق تاریخی در فوتبال ایران خواهد افتاد اما اگر به این تیم ببازیم هیچ چیزی از دست نداده ایم و از شایستگی های ما کم نخواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال کارگر بوشهر در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به اینکه شما در سال‌های نه چندان دور در تیم فوتبال استقلال بازی می کرده اید آیا این دیدار می تواند برای شما دارای انگیزه باشد گفت: این افتخاری برای من بود که در تیم استقلال بازی می کردم و در مقابل پرسپولیس نیز بازی های بسیار خوبی ارائه داده ام و فکر می کنم فردا در مقابل این تیم با تلاشی که انجام می دهیم یک بازی خوب را انجام می دهیم.

وی در پایان درخصوص شناخت از پرسپولیس گفت: کاملا از پرسپولیس شناخت دارم و امیدوارم تغییراتی که در کادرفنی ایجاد شده است بتواند برای ما مفید واقع شود.