فرماندار بستك تاکید کرد: مسوولان برای رفع معضل بی‌آبی بستک تلاش کنند

 

فرماندار بستك تاکید کرد:

فرماندار شهرستان بستک گفت: مسوولان امر باید برای رفع معضل بی آبی در شهرستان تلاش کنند. به گزارش پایگاه خبری پارسیان، میرمرسل ایزدی پور در نشست با نمایندگان شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان هرمزگان و شهرستان بستک اظهار داشت: آب از نیازهای اساسی هر جامعه ای به ویژه استان هرمزگان محسوب می […]

788316 170 300x225 مسوولان برای رفع معضل بي‌آبي بستک تلاش کنند

فرماندار شهرستان بستک گفت: مسوولان امر باید برای رفع معضل بی آبی در شهرستان تلاش کنند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، میرمرسل ایزدی پور در نشست با نمایندگان شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان هرمزگان و شهرستان بستک اظهار داشت: آب از نیازهای اساسی هر جامعه ای به ویژه استان هرمزگان محسوب می شود، کمبود آب در سطح شهرستان بستک با توجه به پایین رفتن سطح آب سفره های زیر زمینی ، پوسیدگی و نشت خط انتقال آب مشکلات جدی برای شهرستان پدید آورده است.

وی افزود: خط انتقال آب موجود در زمان طراحی فقط برای شهر بستک بوده که در حال حاضر شهر جناح و بالغ بر 11 روستا نیز از این خط، آب برداشت می کنند.

فرماندار بستک بیان داشت: تأمین آب شرب مردم، مهمترین اولویت کاری ماست و امیدواریم بتوانیم با تدابیری که اندیشیده می شود این مشکل مرتفع گردد.

ایزدی پور با بیان اینکه صرفه جویی بویژه در ایام فصل گرم تابستان و درجه حرارت بالا امری طبیعی و ضروری است افزود: مردم شریف شهرستان باید مشکل کمبود آب را جدی گرفته و تا رفع بحران کم آبی در ایام تابستان کمک و همراهی کنند.

وی تأکید کرد: به دلیل خشک شدن چاه آبرفتی شماره 5 لاورمیستان، ظرف مدت 15 روز آینده، کف شکنی و مورد بهره برداری قرار گیرد.

فرماندار بستک با بیان اینکه مخزن 2000 مترمکعبی دارای 95 درصد پیشرفت فیزیکی می باشدریال افزود: آب و فاضلاب، هر چه سریعتر نسبت به نصب شیرآلات اقدام نمایند.

ایزدی پور در پایان سخنان خود از تجهیز و بهره برداری چاه آهکی شماره 2 لاورمیستان در 10 روز آینده خبر داد.

منبع هرمز