فرماندار بندرعباس: شایعات افزایش قتل در بندرعباس را تکذیب می‌کنم

 

فرماندار بندرعباس:

فرماندار بندرعباس گفت : استان هرمزگان در جایگاه ششم بهبود امنیت در کشور است، شایعات افزایش قتل در بندرعباس را تکذیب می‌کنم. به گزارش پایگاه خبری پارسیان، احمد مرادی اظهار کرد: امنیت در بندرعباس مطلوب است و موضوع افزایش قتل ها در بندرعباس فقط شایعه است و […]

فرماندار بندرعباس گفت : استان هرمزگان در جایگاه ششم بهبود امنیت در کشور است، شایعات افزایش قتل در بندرعباس را تکذیب می‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، احمد مرادی اظهار کرد: امنیت در بندرعباس مطلوب است و موضوع افزایش قتل ها در بندرعباس فقط شایعه است و کسی به این شایعات دامن نزند.

فرماندار بندرعباس با بیان اینکه موضوع افزایش سرقت های به عنف(زورگیری)، سرقت های مسلحانه، گروگانگیری، قتل، اراذل و اوباش، سلاح و مهمات غیرمجاز بطور جدی در دستور کار شورای تامین است؛ افزود: با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضائی برخوردهای شدید قانونی با متخلفین و مخلان امنیت مردم صورت می گیرد.

مرادی تاکید کرد: در بحث قتل یک زن در بندرعباس؛ پلیس به افرادی مظنون که در حال بررسی است.

وی افزود: کشته شدن یک نفر در درگیری مردم با دریابانی به دلیل قاچاق کالا هم در حال بررسی است.

فرماندار بندرعباس بیان کرد: در ماه گذشته یک نفر هم در چاقوکشی و درگیری محله ای به قتل رسیده است.

وی افزود: در درگیری نیروی انتظامی با اشرار مسلح و قاچاقچیان اتباع غیرمجاز در ارتفاعات ایست بازرسی شهید “میرزایی”نیز یک شرور کشته و تعدادی دستگیر و یک مامور ناجا هم به شهادت رسید.

مرادی بهبود امنیت در برخی محلات بندرعباس مانند محله “آیت ا… غفاری”بندرعباس را در گرو تعیین تکلیف شدن این محله توسط شهرداری خواند و گفت: به شهرداری و شورای شهر اعلام کرده ایم اراضی این منطقه را به ساکنان با نرخ اندک واگذار کنند تا آنها بتوانند نسبت به نوسازی بافت فرسوده محله و یا خرید و فروش آن اقدام کنند.

فرماندار بندرعباس تصریح کرد: از طرفی دیگر بایستی طرح های عمرانی و خیابان کشی در چنین مناطقی تسریع یابد تا میزان امنیت در این محلات افزایش یابد و نیروی انتظامی نیز توزیع کنندگان مشروبات و مواد مخدر را جمع آوری کند.

منبع هرمز