فرماندار بندرعباس: معضل قاچاق باعث کاهش تولید ملی و افزایش بیکاری می‌شود

 

فرماندار بندرعباس:

جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز شهرستان به ریاست احمد مرادی در محل فرمانداری بندرعباس تشکیل شد. به گزارش پایگاه خبری  پارسیان ، احمد مرادی، فرماندار بندرعباس در این جلسه اظهار کرد: معضل قاچاق باعث کاهش تولید ملی و افزایش بیکاری است و مبارزه با این پدیده شوم که تهدیدی جدی برای سلامت تولید و اقتصاد […]

image news 19341 300x200 معضل قاچاق باعث كاهش توليد ملي و افزايش بيكاري می‌شود

جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز شهرستان به ریاست احمد مرادی در محل فرمانداری بندرعباس تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری  پارسیان ، احمد مرادی، فرماندار بندرعباس در این جلسه اظهار کرد: معضل قاچاق باعث کاهش تولید ملی و افزایش بیکاری است و مبارزه با این پدیده شوم که تهدیدی جدی برای سلامت تولید و اقتصاد کشور است یک تکلیف شرعی و همگانی است.

مرادی ضمن اشاره به آثار زیانبار غفلت از موضوع قاچاق کالا و ارز گفت : با توجه به جمعیت بالا و متراکم شهرستان بندرعباس در صورت کم توجهی به این مسئله اثرات منفی بر اقتصاد و وضعیت فرهنگی ، اجتماعی و امنیتی منطقه وارد خواهد شد.

وی افزود: عزم جدی مسئولان خصوصاً اعضای کمیته مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان در جهت مبارزه گسترده با این پدیده شوم، می‌تواند حافظ اموال بیت‌المال و کوتاه کننده دست سودجویان و مفسدان اقتصادی باشد.

فرماندار با تأکید بر تشدید مبارزه برعلیه قاچاقچیان سوخت در شهرستان بیان داشت : اقدامات خوبی در بحث جلوگیری قاچاق سوخت در شهرستان و در بخش مرکزی صورت گرفته که شایسته تقدیر است ولی با توجه به حساسیت بالای سوخت لازم است کنترل شدیدتری از سوی دستگاههای متولی صورت پذیرد .

وی در پایان ارزش انرژی و سوخت را در کشور امری حیاتی دانست و از تمامی اعضاء جلسه خواست    گشت های نا منظم خود را در جایگاههای عرضه سوخت انجام دهند و ماموران نیروی انتظامی نیز مستمر در جاده ها حضور داشته باشند و خودروهایی را که قاچاق سوخت می کنند را متوقف و دستگیر و تحویل مقامات قضایی نمایند.

منبع هرمز