فرماندار بندرعباس: نیروی انتظامی مجری نظم و امنیت در جامعه است

 

فرماندار بندرعباس:

اولین جلسه طرح انتظام بخشی  شهرستان در سال 1393در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی  به ریاست احمد مرادی، فرماندار بندرعباس در محل فرمانداری تشکیل شد. به گزارش پایگاه خبری پارسیان، احمد مرادی، فرماندار در این جلسه اظهار کرد: نیروی انتظامی به عنوان مجری و حافظ نظم و امنیت جامعه از […]

80496295 3625813 300x270 نيروي انتظامي مجري نظم و امنيت در جامعه است

اولین جلسه طرح انتظام بخشی  شهرستان در سال 1393در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی  به ریاست احمد مرادی، فرماندار بندرعباس در محل فرمانداری تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، احمد مرادی، فرماندار در این جلسه اظهار کرد: نیروی انتظامی به عنوان مجری و حافظ نظم و امنیت جامعه از حقوق شهروندی همه افراد دفاع کرده و اجرای طرح انتظام‌بخشی شهر نیز در این راستا صورت گرفته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرعباس با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های روزانه در امور کاهش آسیب‌ها، رفتارها برای عموم مردم یک تکلیف جاری است، گفت: شلوغی و تراکم جمعیت می‌تواند محدودیت‌ساز باشد، اما نباید سطح و گستره خدمات را به چالش بکشد، بلکه باید بتواند بوسیله تدبیر و خرد و اندیشه مسئولین واحدهای تابعه و تفهیم و توجیه‌سازی همکاران، مشکلات را کمرنگ ساخته و از آنها عبور کنند.

وی خاطرنشان کرد: روند ثبت‌نام هدفمندی یارانه ها در حال انجام شدن است و تاکنون شاهد مشکل خاصی از سوی مکان‌هایی که کار ثبت‌نام را انجام می‌دهند نشده‌ایم و کلیه مراکزی که متولی انجام این کار هستند به صورت تمام وقت حتی در روزهای تعطیل در حال انجام وظیفه هستند.

فرماندار شهرستان بندرعباس ادامه داد: بر اساس هدفمندسازی یارانه‌ها، ما هیچ گونه افزایشی را نباید داشته باشیم و ما هم پیرو دستورات دولت هستیم و همه دستگاه‌ها باید با یک باور عمیق و عزم و اراده و با مدیریت جهادی کشور را به سمت و سوی توسعه حرکت دهند.

مرادی خاطرنشان کرد: بیشترین مسئولیت به عهده اداره پست می باشد که تا کنون این وظیفه را به نحو احسن انجام داده است و همچنین مجموعه دفاتر پیشخوان دولت در بخش خصوصی در سطح استان و شهرستان این مسئولیت خطیر را پذیرفته اند و درحال انجام دادن می باشند.

منبع هرمز