فرماندار رودان: استاندار هرمزگان در نخستین سفر خود به رودان از طرح گاز رسانی به این شهرستان کلنگ زنی می کند

 

فرماندار رودان:

فرماندار رودان، کلنگ زنی طرح گاز رسانی به شهر رودان و دیدار با مردم بخش بیکاهرا ازبرنامه‌های نخستین سفر رسمی جاسم جادری استاندار هرمزگان به شهرستان رودان عنوان کرد. غلامرضا نظر نژاد صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پارسیان از  سفر قریب الوقوع استاندار هرمزگان به شهرستان رودان خبر داد. وی […]

فرماندار رودان، کلنگ زنی طرح گاز رسانی به شهر رودان و دیدار با مردم بخش بیکاهرا ازبرنامه‌های نخستین سفر رسمی جاسم جادری استاندار هرمزگان به شهرستان رودان عنوان کرد.

غلامرضا نظر نژاد صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری  پارسیان از  سفر قریب الوقوع استاندار هرمزگان به شهرستان رودان خبر داد.

وی با بیان اینکه سفر جاسم جادری شهرستان رودان  در روز سه شنبه 26 فروردین ماه انجام خواهد شد، افزود: مقدمات این سفر فراهم شده و آماده پذیرایی از استاندار و هیئت همراه هستیم.

فرماندار رودان  با اشاره به برنامه های سفر استاندار هرمزگان در این شهرستان، اظهار داشت : استاندار  پس از ورود به شهرستان رودان جهت ادای احترام به مقام شامخ شهداء به گلزار شهدای شهر رودان خواهد رفت.

نظرنژاد اضافه کرد: بازدید از پروژه نیمه تمام مجتمع فرهنگی هنری شهید رجایی، پروژه ی نیمه تمام بیمارستان 96 تخت‌خوابی و مسکن مهر از برنامه های استاندار هرمزگان در این سفر خواهد بود.

وی همچنین کلنگ زنی طرح گاز رسانی به شهر رودان و دیدار با مردم بخش بیکاه را از دیگر برنامه های استاندار هرمزگان در این سفر برشمرد.

فرماندار رودان از برگزاری اولین نشست شورای اداری این شهرستان با حضور استاندار هرمزگان نیز خبر داد و بیان داشت : اولین جلسه شورای اداری در سال 93 با حضور استاندار هرمزگان برگزار خواهد شد که در این نشست مسائل و مشکلات کلان شهرستان به‌صورت  مکتوب تقدیم عالی‌ترین مقام اجرایی استان خواهد شد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد : سفر استاندار هرمزگان به عنوان نخستین سفر رسمی ایشان به شهرستان سبب خیر و برکت برای مردم این دیار خواهد بود.

منبع هرمز