فرماندار رودان تأكيد كرد: لزوم صیانت از اراضی حاشیه روستاها توسط دستگاه‌های متولی

 

فرماندار رودان تأكيد كرد:

فرماندار رودان در آیین تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رودان بر صیانت از اراضی حاشیه روستاها توسط دستگاه‌های متولی تأکید کرد. به گزارش پایگاه خبری پارسیان ، غلامرضا نظرنژاد در آیین تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید مدیریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رودان که با حضور شهریار نوری‌زاده […]

فرماندار رودان در آیین تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رودان بر صیانت از اراضی حاشیه روستاها توسط دستگاه‌های متولی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان ، غلامرضا نظرنژاد در آیین تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید مدیریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رودان که با حضور شهریار نوری‌زاده معاون پشتیبانی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، بر برنامه ریزی لازم در راستای تحقق چشم انداز مناطق روستایی تاکید کرد.

وی با اشاره به کمبود اعتبارات در راستای تکمیل طرح‌های هادی در مناطق روستایی رودان، تصریح کرد: رسالت و هدف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خدمت به جامعه ای است که کمتر صدای آنها به  گوش می رسد؛ این تلاش و خدمت برای روستاییان نعمت بسیار بزرگی است، لذا باید در راستای تامین اعتبارات به‌منظور تکمیل طرح‌های هادی روستایی برنامه ریزی شود.

فرماندار رودان همچنین در این آیین با تأکید بر صیانت از اراضی حاشیه روستاها توسط دستگاههای متولی، خواستار برخورد قانونی با افراد سودجو و منفعت طلب شد.

نظرنژاد، قانون‌مندی و قانون‌مداری را از شاخصه‌های مهم مدیران اجرایی در این شهرستان برشمرد و از سید سلیمان حسینی به عنوان یکی از مدیران اخلاق مدار یاد کرد.

در این آیین سعید کمالی به عنوان رییس جدید بنیاد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی معرفی و از خدمات هفت‌ساله سیدسلیمان حسینی ماه‌خاتونی رییس سابق این بنیاد قدردانی شد.

32 لزوم صيانت از اراضي حاشيه روستاها توسط دستگاه‌هاي متولي 212 لزوم صيانت از اراضي حاشيه روستاها توسط دستگاه‌هاي متولي

منبع هرمز