فرماندار رودان تأكيد كرد: لزوم همگامی مردم و مسئولان در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ اصیل اسلامی

 

فرماندار رودان تأكيد كرد:

فرماندار رودان با بیان اینکه نقش آموزش و پرورش در تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری و شکل گیری فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی بسیار مهم و حائز اهمیت است، گفت: جامعه باید در راستای تحقق این اهداف، همگام وهمراه آموزش و پرورش باشد.  به گزارش پایگاه خبری پارسیان، غلامرضا نظرنژاد صبح امروز در نخستین نشست شورای […]

فرماندار رودان با بیان اینکه نقش آموزش و پرورش در تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری و شکل گیری فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی بسیار مهم و حائز اهمیت است، گفت: جامعه باید در راستای تحقق این اهداف، همگام وهمراه آموزش و پرورش باشد.

 به گزارش پایگاه خبری  پارسیان غلامرضا نظرنژاد صبح امروز در نخستین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان رودان در سال 93 که در سالن کنفرانس مدیریت آموزش وپرورش این شهرستان برگزارشد، با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال به‌عنوان سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» گفت: تحقق شعار سال منوط به باور درونی مدیران اجرایی و سوق دادن آن به سمت جامعه است.

نظرنژاد افزود: در بعد اقتصاد و فرهنگ دشمنان از تمامی توان و ابزار خود برای منحرف ساختن مسیر نظام تعلیم و تربیت استفاده می‌کنند که مقابله با این تهاجم گسترده دشمن، نیازمند حرکت جهادی و عزمی‌ملی از سوی مردم و مسئولان است.

فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش رودان با بیان اینکه در بعد فرهنگ بامشکلات عدیده ای روبرو هستیم افزود: نقش آموزش و پرورش در تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری و شکل گیری فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی بسیار مهم و حائز اهمیت است، لذا مردم و مسئولان باید در راستای تحقق این اهداف، همگام و همراه آموزش و پرورش حرکت کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودان، رشد و توسعه همه جانبه در کشور را منوط به تعالی در مجموعه آموزش و پرورش دانست و تصریح کرد: توسعه  مطلوب و همه جانبه در زمینه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی به پرورش محقق و نوآور وابسته است که  آموزش و پرورش عامل اصلی و از ارکان مهم در شکل گیری انسان های خلاق و محقق است.

وی با اشاره به موفقیت های به‌دست آمده توسط آموزش و پرورش رودان در ابعاد علمی، فرهنگی و پرورشی طی سال گذشته،تصریح کرد: رودان دارای ظرفیت های بسیاری است که با برنامه ریزی مناسب و تلاش مضاعف می توان به اهداف بزرگتری در حوزه آموزشی و پرورشی دست پیدا کرد.

منبع هرمز