فرماندار شهرستان پارسيان ، ارتقاء گمرک شيوء از ملوانی به تجاری به صورت ویژه پیگیری شود

عبدالكريم ستاره فرماندار پارسيان گفت: رغبت فراوانی برای انجام مبادلات تجاری در گمرک شيوء مشاهده می‌شود که در این راستا انتظار می‌رود ارتقای گمرک شيوء (پارسيان )از ملوانی به تجاری به صورت ویژه پیگیری شود.
به گزارش پارسیان خبر نقل ازروابط عمومي فرمانداري پارسيان عبدالكريم ستاره فرماندار شهرستان پارسيان در نشست امروز با فعالان بخش دريايي و معتمدين و اعضاي تشكلهاي مردم نهاد و مسئولان شهرستاني، فعالیت‌های بندری را ظرفیتی کم‌نظیر برای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال ذکر کرد و اظهار داشت: با توجه به سابقه طولانی گمرک در پارسيان ، بخش کثیری از جمعیت شهرستان از طریق مبادلات و فعالیت‌های گمرکی ارتزاق می‌کنند.
وی رفع نیازها و مشکلات گمرک شهرستان را ضروری دانست و افزود: برای افزایش حجم صادرات و واردات در گمرک این شهرستان، ضروری است بخشی از تجهیزات و امکانات گمرکی متناسب با نیاز آن واحد دائر شود.
فرماندار پارسيان ادامه داد: در صورت اخذ کد تجاری و ارتقاء دفترخانه به اداره گمرگ برای گمرک شيوء، علاوه بر رونق اقتصادی، زمینه‌ای مناسب برای ایجاد اشتغال پایدار و سبب رونق و پویا شدن اقتصاد منطقه می‌شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان پارسیان ادامه داد : این حق مردم است که شغل و درآمد خوبی برای تأمین رفاه و آسایش خانواده های خود داشته باشند و ما مسئولین باید زیرساخت ها و زمینه های قانونی را فراهم کنیم در غیر این صورت مردم به کارهای غیر قانونی رو خواهند آورد و تبعات این امر مستقیماً متوجه ما مسئولین است.
وی در پايان گفت : با تلاش و پيگيري دكتر جادري استاندار هرمزگان و سفر هاي شهرستاني ايشان به پارسيان و توجه خاصي كه به اين منطقه دارند انشاالله در آينده نزديكي شاهد رشد و شكوفائي در اين منطقه خواهيم بود كه با تلاش و پيگيري مسئولان استاني و شهرستاني و مردم اين امر محقق خواهد شد . .
لازم به ذكر است فرماندار پارسيان از پيگيري و فعاليت نيروهاي مردمي در راستاي ارتقاء گمرك ملواني شيو از ملواني به تجاري تشكر و قداني نمود و گفت اين فرمانداري آمادگي خود را جهت هرگونه همكاري با تشكل مردم نهاد اعلام مي نمايم.