فرماندار پارسيان:برگزاری جلسات شورای ترافیک نقش بسزایی در برطرف کردن مشکلات ترافیک دارد

به گزارش خبرنگار پارسيان ،جلسه شوراي ترافيك شهرستان پارسيان به رياست عبدالكريم ستاره فرماندار پارسيان وبا حضور كليه اعضائي شوراي ترافيك در محل فرمانداري برگزار شد.

 DSC05141

فرماندار پارسيان خواستار فرهنگ سازی در زمینه ساماندهی ترافیک شد و گفت : همه باید تلاش کنیم تا مسائل و مشکلات ترافیک شهرستان برطرف شود.

ستاره افزود :باید خروجي اين جلسات تامين آرامش و آسايش براي مردم در سطح جامعه باشد چرا كه شأن ما مديران و مسئولان خدمت بي منت و صادقانه به مردم است و مردم ولي نعمتان اين نظام و انقلاب هستند.

وي با اشاره به اينكه شهرستان پارسيان داراي قابليت ها و توانمندي هاي زيادي است گفت: مي توانيم پارسيان را در استان و كشور به درستي و آنچه سزاوار آن است معرفي كنيم.

وی افزود : برگزاری جلسات شورای ترافیک نقش بسزایی در برطرف کردن مشکلات ترافیک و بهبود عبور و مرور دارد.

فرماندار پارسيان گفت : هدف از تشکیل شورای ترافیک، بررسی معضلات و مشکلات ترافیکی شهرستان است که با همکاری و همفکری و کارشناسی لازم بین مسئولان مشکلات موجود رفع خواهد شد.

ستاره تاکیدکرد:  بدون تردید کاهش سوانح رانندگی و افزایش ایمنی و پایدار سازی آن نیازمند تلاش جدی و بی وقفه ، عزم همگانی و از همه مهمتر به کار گیری ساز و کار مدیریتی است .

رئيس شوراي ترافيك پارسيان خاطر نشان کرد : شناخت نقاط حادثه خیز و تامین روشنایی معابر و خیابانها و بررسی کارشناسانه آنها عواملی هستند که به ترافیک شهری و کاهش تصادفات کمک می کنند
وي گفت: هدف از تشکیل شورای ترافیک، بهره گیری از نظرات جمعی و سرعت بخشیدن به خدمت رسانی در بخش های حمل و نقل و ترافیک شهرستان است.

در پايان ستاره فرماندار پارسيان با اشاره به اهميت برگزاري جلسات شوراي ترافيك بصورت منظم و مستمر در جهت حل مشکلات شهرستان را با همكاري اعضاي شوراي ترافيك لازم دانست و اجرايي شدن مصوبات شوراي ترافيكي شهرستان را بسيارمهم خواند.