فرماندار پارسيان: استفاده از کالای ایرانی به فرهنگ تبدیل شود/ مدیران بخشنامه ای توان مدیریت ندارند و جابه جا خواهند شد

فرماندار پارسيان با اشاره به  حمایت و استفاده از کالاهای ایرانی گفت: استفاده از کالای ایرانی به فرهنگ تبدیل شود.

به گزارش پايگاه خبري پارسيان خبر؛ نخستين جلسه شوراي اداري پارسيان در سال جدید با حضور مسئولين اجرايي شهرستان در سالن شهيد تندگويان برگزار شد.

 

رادمهر، فرماندار پارسيان در اين جلسه با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در انتخاب شعار سال، اظهار كرد: مسئولين بايد به عنوان خادمان مردم، مصرف كالاهاي ايراني را سرلوحه خود قرار دهند تا الگويي براي همگان شود.

 

رادمهر، با اشاره به اينكه بايد استفاده از كالاهاي ايراني به عنوان فرهنگ قلمداد شود، عنوان كرد: شعار سال نبايد به عنوان يك شعار نمايان شود، بلكه بايد در عمل مورد توجه قرار گيرد و كيفيت كالاها نيز از استاندارد لازم برخورد شود تا ميل و رغبت خريد نيز بين مردم زنده شود.

 

وي، با اشاره به تلخي وشيريني برخي رخدادهاي سال گذشته، تصريح كرد: اوايل سال گذشته با همه تلاش بدخواهان و دشمنان نظام، اما با تدابير مقام معظم رهبري يك انتخابات بي نظير و پرشوري را رقم زديم و همچنين ريشه داعش را نيز در سوريه خشكانديم.

 

فرماندار پارسيان، با بيان اينكه ٢ موضوع آب و برق مي تواند چالشي بر سر راه پيشرفت شهرستان باشد، افزود: دستگاههاي اجرايي همكاري كنند تا بتوانيم آب و برق مصرفي را مديريت كنيم و در مواقع حساس با مشكلي مواجه نشويم.

 

فرماندار پارسيان، با انتقاد از برخي مديران كه برنامه اي جهت پيشبرد اهداف ندارند، گفت: مديران بايد خلاق باشند و مديري كه حوصله كار كردن نداشته باشد و بخشنامه اي عمل كند، ناكارآمد است و جابه جا خواهد شد.

 

در ادامه حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) و خطاب به مسئولان دستگاههای اجرایی گفت:نیازهای مردم به شما، نعمتی از سوی خدا برای شماست، یک مدیر ومسئول بداند که خدمتی اجام می دهد و نیاز مردم را برطرف می سازد نعمتی از سوی خداست که باید آن را غنیمت شمارد و فرصت را از دست ندهد.

 

امام جمعه پارسیان با بیان اینکه همه نیازهای مردم مالی نیست، ادامه داد: گاهی آن زبان خیر و نیکی، ایثار و از خودگذشتگی و اخلاق و رفتار نیکو یک خدمت است و می توان آن را ارائه داد.

 

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری گفت: خدمت گزاری به مردم روحیه دهه شصت را می طلبد که خدمتی صادقانه و ماندگار را به مردم ارائه می دادند.

 

در ادامه شیخ خنجی، امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان با تأکید ویژه بر دستورات سوره”عصر” گفت: این سوره معجزه ای برای اخلاق و معنویات انسان به ویژه مسئولین و کسانی که می خواهند به مردم خدمت خالصانه انجام دهند.

 

امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان، حق گفتن و صبر و شکیبایی را 2 بال موفقیت دانست و عنوان کرد: ما به عنوان مسلمان در یک کشور اسلامی زندگی می کنیم و نباید عملی غیر اسلامی از ما سر بزند و افرادی که در امنیت فکری باشند دچار خسران نمی شوند.