فرماندار پارسيان : امنيت زير بناي توسعه در هر جامعه است و بدون در نظر گرفتن امنيت هيچ توسعه و پيشرفتي محقق نخواهد شد .

به گزارش خبرنگار پارسيان بمناسبت روز نيروي انتظامي اجراي صبحگاه مشترك بين نيروهاي انتظامي و نظامي شهرستان پارسيان با حضور عبدالكريم ستاره فرماندار شهرستان پارسيان و مديران ادارات و مردم در ستاد فرماندهي نيروي انتظامي برگزار شد .
ستاره فرماندار پارسيان ضمن تبريك عيد سعيد قربان و گرامي داشت ياد و خاطره شهداي ايران اسلامي گفت : شهداي هشت سال دفاع مقدس و شهداي گمنام و شهداي تأمين امنيت كه با اهداي خون خود انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را بيمه كردند.
نماينده عالي دولت در شهرستان پارسيان اظهار داشت : امنيت زير بناي توسعه در هر جامعه بشمار مي رود و بدون در نظر گرفتن امنيت هيچ توسعه و پيشرفتي محقق نخواهد شد .
رئيس شوراي تامين شهرستان پارسيان اظهار داشت : بزرگاني در گمنامي در حفظ و حراست از مرزها و جامعه از هيچ كوششي دريغ نكردند تا مردم در آرامش و آسايش باشند .
وي با اشاره به اينكه يكي از وظايف اصلي و ذاتي نيروي انتظامي ، تأمين امنيت جامعه است گفت : نظام جمهوري اسلامي ايران يكي از كشورهاي مقتدر دنيا است كه در تأمين امنيت ، داراي تراز بالايست .
وي بيان داشت : امنيت در ايران اسلامي يك مقوله اساسي است كه هميشه مورد تاكيد مقام معظم رهبري و ساير مسئولان كشور بوده است كه بخشي اعظمي از اين وظايف بر دوش شما سبز پوشان زحمت كش و پرتلاش نيروي انتظامي مي باشد .
ستاره گفت : در محتواي ناجا، دفاع از ارزشهاي انقلاب و حفاظت و صيانت جامعه و برقراي سلامت ديني و معنوي و انقلابي نهفته است .
فرماندار شهرستان پارسيان در ادامه گفت : پاسداري از جان و حال مردم ، ايجاد امنيت براي جامعه و مرزهاي كشور و حراست از آبروي مردم از حساس ترين مأموريتهاي است كه منحصرا” به نيروي انتظامي محول شده و بايد با بسيج جامعه انتظامي و همكاري ساير مسئولان و مردم بتوانيم اين مهم را به سرانجام برسانيم .
ستاره با اشاره به انتظارات مردم گفت : امنيت اجتماعي ، امنيت فردي و امنيت معنوي و رواني همه اينها جزء انتظارات مردم است كه بايد با تمام تلاش امنيت مطلوبي در كشور حاكم باشد .
فرماندار پارسيان در پايان گفت : اگر امروز امنيت پايدار در كشورمان وجود دارد اين به بركات نظام و رهنمودهاي خردمندانه مقام معظم رهبري ، رياست جمهوري و مسئولان قضايي و همه نيروهاي نظامي و انتظامي بسيج و سپاه و سربازان گمنام امام زمان (عج) در حفظ و حراست ايران اسلامي نقش دارد .

فرماندار پارسيان : امنيت زير بناي توسعه در هر جامعه است و بدون در نظر گرفتن امنيت هيچ توسعه و پيشرفتي محقق نخواهد شد .