فرماندار پارسيان: جشن عاطفه ها فرصتی برای ورود به عرصه نیکوکاری است

به گزارش خبرنگار پارسيان مراسم جشن عاطفه هاي با حضور عبدالكريم ستاره فرماندار پارسيان و حجت الاسلام ميرزايي امام جمعه شهرستان و با حضور مسئولين ادارات شهرستاني در مدرسه حضرت معصومه محله احشام برگزار گرديد.
ستاره فرماندار پارسيان گفت: جشن عاطفه ها فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ حسنه احسان و نیکوکاری و ترویج این فرهنگ در میان اقشار مختلف جامعه بویژه دانش آموزان است.
وي افزود : امروزه در دنيا يكي از راههاي رسيدن به پيشرفت و توسعه مشاركت هاي عمومي و مردمي است.
وي تصريح كرد : مشاركت نوعي همكاري صادقانه و آگاهانه مردم براي رسيدن به برخي اهداف به منظوررفع مشكلات و كمبود ها ست و مشاركت در امور خيريه بخصوص در جشن عاطفه ها نوعي دوستي در راستاي خدمت گذاري به نياز مندان مي باشد .
وي گفت : جشن ملي عاطفه ها به مدت سه روز از 16مهرماه تا 18 مهر ماه با هدف ترويج فرهنگ احسان و نوعدوستي با مشاركت دانش آموزان در عرصه هاي فرهنگي اجتماعي برگزار ميگردد واميد است مردم نيكوكار پارسيان با اهداي كمك هاي نقدي و غير نقدي خود به دانش آموزان نيازمند بيشتر از سالهاي گذشته كمك نمايند .
ستاره فرماندار پارسيان برگزاری جشن عاطفه ها را در تقویت فرهنگ نوع دوستی و حمایت از نیازمندان موثر دانست و گفت: همه باید تلاش کنیم تا این آیین معنوی در سطح شهرستان به خوبی و با مشارکت گسترده مردم برگزار شود.
وي افزود: مردم شهرستان پارسيان پیوسته مشارکت فعال خودرا در امور خیر به اثبات رسانده اند و این بار نیز با شرکت درجشن عاطفه ها از دانش آموزان نیازمند نیز حمایت خواهند کرد.
فرماندار پارسيان با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها تقسیم شادی‌ها با همنوعان است، تصریح کرد: اهداف و کار کمیته امداد بسیار ارزشمند و والا بوده زیرا نوعی همبستگی ملی را با برگزاری چنین آیین‌هایی در جامعه ایجاد می‌کند
فرماندار شهرستان پارسيان با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها جشن اخلاص و بندگی است، بیان کرد: اهل بیت عصمت و طهارت نمونه بارز انفاق و دستگیری از مستمندان بودند که ما نیز باید با الگو قرار دادن آن‌ها نیز مسیر بندگی را با اخلاص ادامه دهیم.