فرماندار پارسيان: معضل مواد مخدر در روستاي قاسمعالي جدي است/ تهيه مواد مخدر از تهيه نان آسان تر شده است

فرماندار پارسيان با اشاره به وجود آسيب مواد مخدر در روستاي قاسمعالي، اظهار كرد: معضل مواد مخدر در روستاي قاسمعالي جدي است به طوري كه تهيه مواد مخدر از تهيه نان آسان تر شده است.

به گزارش پايگاه خبري پارسيان خبر؛ كارگروه سلامت و امنيت غذايي شهرستان پارسيان با فرماندار و مسئولين و اعضاي اين كارگروه برگزار شد.

محمد رادمهر، فرماندار پارسيان در اين نشست با اشاره به اينكه بعد از شوراي تأمين شهرستان، كارگروه سلامت و امنيت غذايي مهمترين جلسه در سطح شهرستان است، اظهار كرد: كارگروه سلامت، ريل گذاري براي رسيدن به سلامت جامعه است كه برخي هنوز به اهداف مهم آن پي نبرده اند.

رادمهر، در ادامه مواد مخدر را آسيبي جهاني دانست و گفت: مواد مخدر يك آسيبي است كه مجامع بين المللي را به چالش كشيده كه به تبع آن كشور و شهرستان ما نيز در مسير ترانزيت مواد مخدر قرار گرفته و با خطراتي مواجه شده است.

وي به برخي آسيب هاي اجتماعي در روستاي قاسمعالي اشاره كرد و افزود: معضل اعتياد و مواد مخدر در اين روستا به صورت جدي نمايان شده كه با مشاركت مردم و سمن ها و با همكاري دستگاههاي اجرايي بايد پايان پذيرد.

فرماندار پارسيان به فراواني مواد مخدر در جامعه امروزي اشاره و عنوان كرد: امروزه تهيه مواد مخدر از تهيه چند قرص نان آسان تر شده، كه بايد فكري اساسي براي اين معظل اجتماعي كرد، آسيبي كه دهها آسيب ديگر را در دل خود جاي داده است.

رادمهر، با بيان اينكه مواد مخدر درآمدي كاذب است، تصريح كرد: با توجه به درآمد مناسب فروش موادمخدر براي برخي سودجويان، به اين شغل كاذب روي آورده و از آسيب هاي فراوان آن غافل مانده اند.

در اين نشست همچنين، برخي كارشناسان و اعضاي كارگروه، به بيان برخي مشكلات و معضلات روستاي قاسمعالي پرداخته و راهكارهايي جهت بهبود شرايط پيشنهاد داده شد.