فرماندار پارسیان؛ کمبود اقلام اساسی ماه رمضان در شهرستان وجود ندارد/ بازگشت سرمایه از طریق افزایش قیمت قابل قبول نیست

فرماندار پارسیان از توزیع اقلام اساسی در شهرستان خبر داد و گفت: کمبود اقلام اساسی ماه رمضان در شهرستان وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ اولین جلسه ستاد تنظیم بازار در آستانه ماه مبارک رمضان به ریاست فرماندار پارسیان و با حضور اعضای ستاد تنظیم بازار در محل فرمانداری پارسیان برگزار گردید.

 

مجتبی رضاپور، فرماندار پارسیان در ابتدای جلسه با اشاره به اینکه جای نگرانی در خصوص کمبود اقلام اساسی برای ماه مبارک رمضان در شهرستان پارسیان نیست، اظهار کرد: ۳۱ تن شکر، ۲۱ تن برنج، ۱۵ تن مرغ ستاد تنظیم بازار آماده عرضه به بازار در سطح شهرستان پارسیان است.

 

وی، تاکید کرد: بازگشت سرمایه از طریق افزایش قیمت بعد از بیماری کرونا قابل قبول نیست، عرضه و تقاضا باید مساوی باشد و باید مدیریت جدی صورت بپذیرد که مشکلی در ماه مبارک رمضان پیش نیاید.

 

فرماندار پارسیان، در ادامه جلسه در مورد ماهی تنظیم بازار افزود: صیادان شهرستان باید اول تامین کننده نیاز شهرستان باشند و بعد در صورت مازاد ماهی در بازار شهرستان، مجوز خروج ماهی از شهرستان پارسیان را صادر نمایند.

 

مهندس رضاپور تصریح کرد: کم کاری در حوزه تامین ماهی شهرستان قابل قبول نیست و برخورد جدی صورت خواهد پذیرفت.

 

فرماندار پارسیان با تاکید براینکه در ماه مبارک رمضان هیچ کمبود کالای اساسی در بازار شهرستان پارسیان نباید وجود داشته باشد افزود: ما باید اولین اقدام کننده در خصوص تامین کالا در استان باشیم چرا که ما در غربی ترین نقطه استان قرار داریم و نباید عقب بمانیم.

 

رضاپور، رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان پارسیان در پایان این جلسه گفت: با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک و پرفضیلت رمضان قرار داریم، اعضای ستاد در انجام وظایف و اجرایی کردن مصوبات اهتمام و جدیت داشته باشند.