فرماندار پارسیان: خبرنگاران بازوان پیشرفت جامعه هستند/مسئولان نقدپذیر باشند

فرماندار پارسیان با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران با صداقت و امانت، می توانند جامعه را در مسیر پیشرفت قرار دهند.

 

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ به مناسبت هفدهم مرداد ماه و روز خبرنگار و با حضور فرماندار پارسیان از خبرنگاران شهرستان تجلیل شد.

 

محمد رادمهر فرماندار پارسیان در این مراسم با قدردانی از خبرنگاران سخت کوش شهرستان اظهار کرد: شغل خبرنگاری یکی از پرخطر ترین و سخت ترین شغل های دنیاست .

 

رادمهر در ادامه ضمن یادآوری رشادت های خبرنگاران جنگ تحمیلی و تبریک این روز به جامعه خبرنگاری عنوان گفت: ما مسئولین موظف می باشیم که این روز را گرامی بداریم و از تلاش یکساله ی خبرنگاران تقدیر نماییم.

 

فرماندار پارسیان خطاب به خبرنگاران شهرستان افزود: شما اصحاب قلم باید در حین انعكاس مشكلات و مطالبات مردم و بیان انتقادات ،همه مسائل اجتماعی را در نظر گرفته تا به فرهنگ و دیانت و اصالت مردم لطمه وارد نشود و دولت را در اجرای اهداف خود یاری نمایید.

 

وی ادامه داد: خبرنگاران می توانند با صداقت و امانت داری خود جامعه را از رکود و مشکلات نجات دهند و در این مسیر نیز مسئولان باید نقد پذیر باشند تا خبرنگاران بتوانند آزادانه فعالیت خود را انجام دهند.

 

رادمهر همچنین با انتقاد از فعالیت برخی دکه های مطبوعاتی در سطح شهر، تصریح کرد: امروز برای تهیه یک روزنامه در شهر با مشکل برمی خوریم وبرخی از دکه با دریافت مجوز مطبوعات به فروش سیگار روی آورده اند.

 

درپایان این مراسم نیز از خبرنگاران شهرستان با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی قدردانی شد.