فرماندار پارسیان: خبرنگاران وارد بازی های سیاسی نشوند/ خبرنگاران می‌توانند توسعه شهرستان را تسریع نمایند

فرماندار پارسیان در مراسم تجلیل از خبرنگاران اظهار‌کرد: خبرنگاران با قلم خود می‌توانند توسعه و پیشرفت شهرستان را رقم بزنند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان در سالن جلسات فرمانداری و با حضور فرماندار و خبرنگاران برگزار شد.

 

مجتبی رضاپور، فرماندار پارسیان در این مراسم با قدردانی از خبرنگاران بابت اطلاع رسانی و توسعه شهرستان، گفت: از کم و کاستی هایی که در قبال خبرنگاران وجود دارد عذرخواهی می کنم و مطمئن هستم که خبرنگار می تواند با انتشار به موقع اخبار خدمات دریافتی به شهرستان را افزایش دهد.

 

وی، رسالت خبرنگاران را آزاد دانست و تاکید کرد: خبرنگار در خبرهای خود جنبه انصاف و واقعیت را در نظر بگیرد زیرا که چشم بینای مردم و پیوند دهنده دولت و مردم است و این پیوند ناگسستنی خواهد بود.

 

فرماندار پارسیان، با توصیه به خبرنگاران، عنوان کرد: خبرنگاران وارد بازی های سیاسی نشوند و و از هیچ شخصی جانبداری نکنید و واقعیت ها را مشخص و نشر دهید.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان، در ادامه خطاب به خبرنگاران تصریح کرد: در سخت ترین سال های دولت هستیم، سیل کشاورزی را از بین برد، بیماری کرونا تمامی بودجه ها را به سمت خود سوق داد، و باید مراقب بود با وجود همه مشکلات به تشنج در جامعه دامن نزنید و امید و خودباوری را به جامعه تزریق کنید.

 

رضاپور، با قدردانی از خبرنگاران در انتشار به موقع اخبار گفت: نامه ای از وزارت خارجه مبنی بر تفاهم نامه با بندری در قطر با توجه به صادرات از بندر شیوء رسیده که به زودی امیدواریم نهایی شود.

 

وی، همچنین با قدردانی از استاندار هرمزگان و فرمانداران سابق شهرستان، خاطرنشان کرد: از دکتر همتی استاندار هرمزگان، مهندس رادمهر، دکتر‌ میرزاد و مهندس شریفی نماینده سابق غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی که در راستای تحقق پرداخت عوارض آلایندگی از شرکت های مستقر در پارس جنوبی به شهرستان پارسیان‌ تلاش بی وقفه نمودند، قدردانی می نمایم.