فرماندار پارسیان خبر داد؛ افتتاح ۴۸ طرح عمرانی و فرهنگی در هفته دولت/ کلنگ فرودگاه پارسیان به زمین زده خواهد شد

فرماندار پارسیان با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، اظهار کرد: ۴۸ طرح عمرانی، فرهنگی و کشاورزی با اعتباری ۲۹ میلیارد تومانی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

میرزاد فرماندار پارسیان در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر، با تبریک فرارسیدن هفته دولت و با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی مغتنم برای تبیین عملکرد و دستاوردهای دولت جمهوری اسلامی ایران است، گفت: علی‌رغم اینکه دشمنان برای ناکارآمد جلوه دادن دولت و نظام مدام تلاش و برنامه‌ریزی می‌کنند اما مهم مردم هستند که می‌بینند دولت برای رفع مشکلات و کاهش دغدغه‌های آن‌ها بیکار ننشسته است.

میرزاد، با اشاره به میزان سرمایه گذاری های انجام شده در این تعداد طرح، افزود: برای اجرا، تکمیل و بهره برداری این ۴۸طرح بیش از ۲۹ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اعتبار هزینه شده است.

فرماندار پارسیان به طرح های قابل افتتاح در شهرستان اشاره و عنوان کرد: این طرح ها در حوزه های آب شیرین کن با ظرفیت تولید ۱۵۰۰ لیتر در ساعت، ۳۳۰۰ متر شبکه فشار ضعیف، ۳۷ دستگاه پست هوایی، ساختمان اداره صنعت و معدن، پروژه های کشاورزی، مسکن مددجویی، راه سازی و… می باشد.

نماینده عالی دولت با بیان اینکه باید از پتانسیل و ظرفیت های موجود در شهرستان به نحو احسن استفاده شود، یادآورشد: ارائه خدمات مناسب و تلاش برای حل مشکلات سبب افزایش امید در سطح جامعه می شود و شهرستان پارسیان با وجود دریا و صنعت روزهای روشنی را در پیش روی خود خواهد دید.

میرزاد، همچنین به وضعیت فرودگاه پارسیان اشاره و خاطرنشان کرد: فرودگاه پارسیان در هفته دولت کلنگ زنی خواهد شد و دیوار، باند و روکش این فرودگاه به بهره برداری خواهد رسید و در فاز بعد ترمینال و محوطه سازی تکمیل خواهد شد.