فرماندار پارسیان خبر داد: افتتاح و کلنگ زنی ۳۶ پروژه عمرانی در دهه فجر/ بیش از ۴۵ میلیارد تومان اعتبار پروژه ها می باشد

فرماندار پارسیان از افتتاح و کلنگ زنی ۳۶ پروژه عمرانی، ورزشی، کشاورزی و درمانی در دهه فجر خبر داد و گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان تقدیم مردم شهرستان خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ مجتبی رضاپور، فرماندار شهرستان پارسیان در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر، ضمن گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی به سرتا سر جهان صادر شده، و با شهادت سردار سلیمانی تحول جدیدی بوجود آمده و دشمن سعی دارد با توجه به انتخابات پیشرو مردم را ناامید کند و ما مسئولین باید روحیه یاًس را از مردم بزداییم و با روحیه انقلابی، ایثار و گذشت بتوانیم کارهای بهتر و منسجم ترو برنامه های پرشور تر انجام دهیم.

 

وی، به رویکرد برنامه های دهه مبارک فجر در شهرستان پارسیان اشاره کرد و گفت: برنامه های دهه مبارک فجر در شهرستان با رویکردهای فرهنگی و ورزشی، عمرانی، درمانی، کشاورزی انجام خواهد شد.

 

فرماندار پارسیان با اشاره به پروژه های دهه فجر در شهرستان، تاکید کرد: ۳۶ پروژه در دهه افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که ۵ میلیارد تومان آن کلنگ زنی و ۴۰ میلیارد تومان دیگر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

 

رضاپور، به برخی از پروژه های مهم قابل افتتاح اشاره و تصریح کرد: افتتاح گلخانه ۴ هکتاری با اعتبار ۸ میلیارد تومان، افتتاح فاز اول پارک دولت با اعتبار ۲ میلیارد تومان، افتتاح پروژهای شرکت توزیع برق با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۲۳ میلیون تومان، افتتاح کارخانه رب گوجه فرنگی با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، افتتاح فاز اول پارک خطی کوشکنار با اعتبار ۶۹۸ میلیون تومان، افتتاح اورژانس ۱۱۵ شهر دشتی با اعتبار ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از جمله این پروژه ها می باشد.