فرماندار پارسیان خبر داد: بازید بیش از ۱۵۰ هزار نفر از مناطق گردشگری پارسیان/ افزایش ۲۰ درصدی مسافران نسبت به سال گذشته

فرماندار پارسیان از حضور بیش از ۱۵۰ هزار گردشگر در پارسیان خبر داد و گفت: این آمار نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته است.

محمد رادمهر، فرماندار پارسیان در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر، با قدردانی از مردم شهرستان در میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی گفت: شهرستان پارسیان به عنوان دروازه ورودی غرب هرمزگان، دارای مردمی مهمان نواز و خونگرم می باشد که هر ساله با محبت خود، مسافران و گردشگران را به این شهرستان سرازیر می کند.

 

رادمهر، با اشاره به حضور بیش از ۱۵۰ هزار نفری مسافران و گردشگران در شهرستان پارسیان، عنوان کرد: سواحل تبن و بستانو ظرفیت گردشگران در آن تکمیل شده بود و برخی از سواحل دیگر، چندین کیلومتر از ساحل نیز سرشار از گردشگران بود، که رشدی ۲۰ درصدی نسبت به سال گذشته را رقم زدند.

 

وی، با قدردانی از اعضای ستاد تسهیلات سفر، در برقراری نظم و امنیت، اظهار کرد: خوشبختانه با هماهنگی ها و برنامه ریزی های مناسب، کاهش ۱۰۰ درصدی تصادف منجر به فوت در شهرستان داشته و هیچ گونه تلفات جانی نیز در مسیرهای دریایی و جاده ای نیز رخ نداد.

 

فرماندار پارسیان، شرایط اسکان و نظافت شهر را رضایت بخش عنوان کرد و افزود: با توجه به نظافت عمومی شهروندان در روزهای پایانی سال گذشته، شهر آماده پذیرایی از مسافران گردید و انتظار می رود شهرداران فضای پارک ها را افزایش دهند تا علاوه بر فضایی شاداب جهت شهروندان، در ایام تعطیلات مکانی برای گردشگران نیز ایجاد شده باشد.

 

رادمهر، با اشاره به هزینه بالا در سفر به جزایر، ادامه داد: با توجه به هزینه بالای سفر به جزایر و همچنین علاقه و رویکرد دریا گردی و گردشگری به جای خرید، منطقه پارسیان به دلیل آب و هوای مطبوع و سواحل بکر، بهترین مقصد برای گرشگران است.

 

وی، تصریح کرد: جشنواره های غذایی و جشن های متنوع در سواحل و اماکن تفریحی، شور و نشاط را برای شهروندان و مسافران فراهم آورد و لحظاتی به یاد ماندنی را برای آنها رقم زد.