فرماندار پارسیان خبر داد: برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی زیرگروه کشور در پارسیان/ دریا بزرگترین ظرفیت شهرستان است

فرماندار پارسیان از برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی زیرگروه کشوری با حضور 5 استان در پارسیان خبر داد.

به گزارش پایگاه حبری پارسیان خبر؛ نشست شورای عالی ورزش همگانی پارسیان با حضور فرماندار و اعضای شورای ورزش شهرستان برگزار شد.

 

رادمهر فرماندار پارسیان در این نشست با تبریک فرارسیدن دهه فجر، اظهار کرد: از ویژگی های انقلاب اسلامی، منحصر به فرد بودن آن است و دلیل پایداری انقلاب، آن هم در شرایطی که همه دنیا بر علیه جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته همین مردمی بودن آن می باشد.

 

رادمهر، با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی زیرگروه کشوری در پارسیان، عنوان کرد: این مسابقات به عنوان رخدادی ملی در شهرستان ثبت خواهد شد و باید اخلاق و فرهنگ شهرستان را به همگان نشان دهیم.

 

وی از حضور 5 تیم در این مسابقات خبر داد و افزود: شهرستان پارسیان و شهر دشتی میزبان تیم هایی از استان های کرمانشاه، اصفهان، آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان و چهارمحال و بختیاری خواهند بود که به نوعی از همه اقوام کشور می باشند.

 

فرماندار پارسیان، ظرفیت ها و پتانسیل شهرستان را  ناشناخته دانست و افزود: این ورزشکاران به عنوان سفیران ورزشی در شهرستان حضور خواهند یافت و باید هه پتانسیل ها را به این ورزشکاران بشناسانیم.

 

رادمهر، بزرگترین ظرفیت پارسیان را دریای بیکران آن دانست و تصریح کرد: شن و ماسه سواحل این شهرستان به شهرستان های دیگر جهت برگزاری مسابقات ورزشی صادر می شود و باید مسابقات دریایی در پارسیان رونق پیدا کند.