فرماندار پارسیان در شورای اداری مطرح کرد: اعتماد به جوانان بومی کارایی و بهره وری را افزایش می دهد/ مسئولین حق ندارند از وسایل و امکانات دولتی به نفع کاندیدی استفاده کنند

فرماندار پارسیان در جلسه شورای اداری از انتخاب معاونین جدید و جوان خود خبر داد و گفت: اعتماد به جوانان بومی کارایی و بهره وری را افزایش می دهد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ جلسه شورای اداری شهرستان پارسیان به ریاست مهندس رضاپور فرماندار شهرستان پارسیان و با حضور حاج آقا نبوی زاده امام جمعه موقت و حاج آقا خنجی امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان و با حضور مسئولین شهرستان در سالن شهیدتندگویان برگزار شد .

 

فرماندار پارسیان در جلسه شورای اداری گفت : ۱۳ وزارتخانه جهت توسعه و تجهیزات امکانات شهرستان در راستای پیشرفت صنایع انرژی بر باید گام بردارند که هنوز هیچ اقدامی انجام ندادند .

 

مهندس رضاپور در ادامه با اشاره به اینکه مسئولین انرژی بر اعلام نمودند ۷۵٪ نیروی های بومی جذب شدند ، بیان داشت : ۷۵درصد نیروی بومی در منطقه ویژه مشغول هستند که بنده معتقدم باید ۱۰۰ درصد نیروها بومی باشند .

 

رئیس شورای اداری همچنین با بیان اینکه باید طبق پیشرفت و بهره برداری صنایع از نیروهای تخصصی و بومی استفاده شود ،گفت : باید آموزش و پرورش در راستای آموزش و مهارت آموزی دانش آموزان و جوانان جویایی کار در کوتاه مدت و بلند مدت بد جد پیگیر و اقدام نماید تا در آینده تمام نیروها از بومیان این شهرستان و استان باشند.

 

مهندس رضاپور در ادامه با اشاره به حمایت و پشتیبانی دکتر همتی استاندار معرز ، اظهارداشت : با تلاش استاندار هرمزگان تفاهمنامه احداث مدرسه علوم و فنون جهت آموزش دانش آموزان و جوانان شهرستان در راستای اشتغالزایی و کار آفرینی امضا شده است.

 

نماینده عالی دولت در پارسیان گفت : مسئولین شهرستان باید با افق دید ده ساله و بالاتر در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان همگام با پیشرفت صنایع انرژی بر و افزایش جمعیت زیرساختها مهیا کنند وگرنه با مسائل و مشکلات و معضلات شهرستان همجوار که ورور صنایع بوجود آمد ، گریبانگیر ما هم خواهد شد .

 

فرماندار پارسیان با اشاره به کارهای ماندگاری که در توسعه بندر شیو انجام گرفته است، گفت : ۴۷ هکتار از اراضی روستا به بندر شیو الحاق کردیم و توسعه بندر برابر با اشتغال و رونق در شهرستان می باشد .

 

مجتبی رضاپور فرماندار پارسیان در ادامه با اشاره به سفر معاونین وزیر راه به پارسیان در راستای رونق و توسعه شهرستان در گرو صادرات و واردات است گفت : احداث راه ترانزیتی از بندر شیو به روستای بهده و محور اصلی با اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد تومان که در یک ماه آینده در دستور کار قرار خواهد گرفت .

 

فرماندار پارسیان همچنین در ادامه با بیان اینکه باید با کمک مردم و مسئولین و حمایتهای ائمه جمعه و جماعات در راستای تقویت وحدت تلاش مضاعف داشته باشند ، افزودند: شهرستان پارسیان یکی از شهرستانهای است که در وحدت مثالزدنی می باشد و اگر در حوزه اشتغال و توسعه شهرستان وحدت و همبستگی و همدلی نباشد توسعه یافتگی شکل نمیگیرد و اگر تا کنون پروژه ای کلنگ زنی یا بهره برداری یافته مردم سهیم بودند .

 

وی گفت: وحدت رویه و اعتماد سازی مردم در راستای توسعه یافتگی هر شهر و روستای کمک شایانی می کند و ائمه جمعه و جماعات جهت تقویت این وحدت در رأس هرم هستند .

 

فرماندار پارسیان در ادامه با اشاره به ارتقا فرمانداری پارسیان ، گفت: فرمانداری پارسیان از یک معاونت به دومعاونت ارتقا یافت که از زحمات جناب جاسمی معاونت فرمانداری کمال تشکر را دارم و پست معاونت برنامه ریزی و عمرانی را به ایشان تبریک عرض می نمایم.

 

نماینده عالی دولت در پارسیان از حسن اعتماد دکتر همتی استاندار هرمزگان و انتصاب جوان بومی و جمعی وزارت کشور وکارشناس بخشداری کوشکنار در پست معاونت سیاسی و امنیتی فرمانداری پارسیان ، خاطرنشان کرد : اعتماد به جوانان بومی کارایی و بهره وری را افزایش می دهد و در راستای خدمت به مردم شریف شهرستان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

 

مهندس رضاپور در پایان با اشاره به سال انتخابات و با بیان اینکه مسئولین حق ندارند از وسایل و امکانات دولتی به نفع کاندیدی استفاده کنند ، گفت : مسئولین ادارات پارسیانی جهت راه اندازی و مستقر نمودن میز خدمت در اداره مربوطه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.