فرماندار پارسیان: روابط عمومی زبان گویای ادارات است/ مدیرانی که توانایی لازم ندارند از بدنه دولت خارج شوند

فرماندار پارسیان با اشاره به عدم پاسخگویی برخی ادارات، اظهار‌کرد: مدیرانی که توانایی لازم ندارند از بدنه دولت خارج شوند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ عباس میرزاد، فرماندار پارسیان طی یک مراسمی از روابط عمومی های فعال ادارات در شهرستان تجلیل کرد.

 

عباس میرزاد، فرماندار شهرستان پارسیان دراین مراسم آینده شهرستان پارسیان را پرفراز و نشیب دانست و اظهار‌کرد: پارسیان شهرستانی در حال توسعه است و آینده این شهر میتواند پرفراز و نشیب باشد زیرا در برخی حوزه ها باعث رشد و رونق خواهد شد و در برخی حوزه ها با توجه به سرازیر شدن جمعیت و نبود زیرساخت های لازم، آسیب زا خواهد بود.

 

میرزاد، با انتقاد از برخی مدیران در سطح شهرستان، عنوان کرد: برخی از مدیران فقط زمان را سپری می کنند و به دور از هر هیاهویی می خواهند مدیریت خود را بگذرانند، اگر مدیری پاسخگو نیست و توانایی لازم را ندارد خداحافظی کند و از بدنه دولت خارج شود.

 

وی، با اشاره به همجواری شهرستان پارسیان با پارس جنوبی، تصریح کرد: ۵۷۰ دانش آموز که والدین آنها در پارس جنوبی مشغول فعالیتند در مدارس پارسیان مشغول تحصیل هستند و مدیران پارس جنوبی نیز وعده ایجاد مدرسه را در شهرستان داده اند اما تاکنون محقق نشده است که در صورت عدم تحقق این وعده ها، در ثبت نام این دانش آموزان تجدیدنظر صورت خواهد گرفت.

 

فرماندار پارسیان، با بیان اینکه شهرستان در حال توسعه است، گفت: در بخش کشاورزی وضعیت مناسبی داریم و اگر سال آینده نیز در حوزه جوی اتفاقی رخ ندهد خبرهای خوبی در بخش کشاورزی خواهیم شنید اما باید این فرهنگ و رویه تغییر پیدا کند و زمین های کشاورزی به غیر بومی ها اجاره داده نشود.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان پارسیان، قابلیت های شهرستان را برشمرد و تاکید کرد: پارسیان دارای ظرفیت های و قابلیت های مناسبی است که در برخی زمینه ها از آن غافل شده ایم، و با این شرایط جایگاه روابط عمومی به عنوان زبان گویای ادارات می تواند موثر باشد در صورتی که برخی از ادارات خود را از خواب بیدار کنند.