فرماندار پارسیان: مردمی بودن شهیدان رجایی و باهنر نام آنها را ماندگار کرد/گردشگری ظرفیتی برای ساحل نشینان است

فرماندار پارسیان با اشاره به مزین شدن هفته دولت به نام شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: مردمی بودن شهیدان رجایی و باهنر بود که نام آنها را ماندگار کرد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ محمد رادمهر فرماندار پارسیان در نشست مسئولین با مردم روستای زیارت از توابع بخش کوشکنار پارسیان با تبریک هفته دولت و گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر، گفت: مردمی بودن شهیدان رجایی و باهنر بود که نام آنها را برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ماندگار کرد.

 

رادمهر با اشاره به اینکه خدمات رسانی به روستاها در مقایسه با قبل از انقلاب، قابل مقایسه نیست، اظهار کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی، خدمات خوبی در روستاها انجام شده که در روستای زیارت نیز یک اسکله 6 میلیارد تومانی، جهت ارائه خدمات به لنج داران و صیادان ایجاد شده است.

 

وی بیکاری را مشکل عمده مردم دانست و افزود: بیکاری که امروز برخی جوانان را سردرگم کرده است اولویت اصلی دولت می باشد که نیاز است همه مردم و مسئولین، دست به دست هم این معظل از بین ببرند.

 

فرماندار پارسیان با توصیه به مردم روستای زیارت، تصریح کرد: افراد فرصت طلب و زالو صفت، در ساحل دریای این منطقه، با حمل و جابه جایی مواد مخدر و مشروبات الکلی از سادگی این مردم غیور سوء استفاده می کنند که مردم با همکاری با دریابانی و ناوتیپ412 ذوالفقار(ع) در مقابل آنها بایستند.

 

رادمهر با اشاره به اینکه ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، در مقابل دنیا و دشمنان اسلاام ایستاد، گفت: دشمنان در 8 سال دفاع مقدس از هر اقدام کینه توزانه ای دریغ نورزیدند اما با دیوار جمهوری اسلامی روبه رو شدند که متأسفانه از طریق جمگ نرم توانسته به برخی خواسته ای خود رسیده است.

 

وی دریا را ظرفیتی مناسب برای گردشگری ساحل نشینان شهرستان و به خصوص روستای زیارت، عنوان کرد و اظهار کرد: درآمد بیشتر کشورهای دنیا، در زمینه گردشگری است که این روستا نیز می تواند با سروسامان دادن به فضاهای گردشگری، درآمدهایی را برای آبادانی روستا به وجود آورند.

 

در ابتدای این نشست، مردم، شورای روستا و بخشدار کوشکنار با طرح مشکلات روستا از مسئولین مربوطه جهت رفع این مشکلات، همکاری خواستند.