فرماندار پارسیان: مردم سرمایه های اصلی نظام هستند/ خانواده های محرومین به چتر حمایتی نیاز دارند

فرماندار پارسیان به همراه رئیس کمیته امداد از منازل برخی مددجویان این کمیته بازدید و سرکشی کردند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ فرماندار پارسیان به همراه رئیس کمیته امداد در بازدیدی میدانی از برخی مددجویان کمیته امداد پارسیان سرکشی کردند.

 

مجتبی رضاپور، فرماندار پارسیان هدف از این بازدید را دلجویی از خانواده‌های نیازمند اعلام کرد و گفت: دستگیری از محرومان از اهداف مقدس کمیته امداد است که همه‌ی ما وظیفه داریم این مهم را ارج نهیم.

 

وی، با تاکید به بیانات امام راحل در مورد این قشر جامعه ، خواستار اهتمام جدی این نهاد با همکاری سایر ادارات در محرومیت زدایی و ارتقای خانواده های آسیب پذیر شد.

 

فرماندار پارسیان مردم را سرمایه اصلی نظام دانست و تاکید کرد: سرمایه های اصلی نظام مردم هستند و باید احساس کنند که مسئولین در کنار و همراه آنان می باشند و این موضوع در خصوص خانواده های محرومین که نیاز به یک چتر حمایتی دارند، بیشتر صدق می کند.

 

عبدالمجید نصیریان، رئیس کمیته امداد پارسیان اظهار داشت: پس از عیادت از چند خانواده تحت حمایت این نهاد مقدس یک عراده ویلچر و ۱۰ پکیج تحصیلی و تعدادی پوشاک بزرگسال جهت بیماران سالمند نیازمند زمین گیر به صورت نمادین جهت فرهنگ سازی، همدلی و نوع دوستی به این خانواده ها اهدا گردید.

 

نصیریان، با بیان اینکه کمیته امداد برای خدمت رسانی به دانش آموزان تحت حمایت نیز علاوه بر منابع داخلی از کمک های خیرین بهره می‌گیرد، گفت: کمک های حامیان و خیران نقش بسزایی در ارائه خدمت و کمک رسانی به جامعه هدف دارد.

 

رئیس کمیته امداد پارسیان، با اشاره به اهداف این نهاد انقلابی، خاطرنشان کرد: کمیته امداد به عنوان دومین نهاد انقلابی با صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) برای مدت نامحدود به منظور تحقق بخشیدن به اهداف و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی ایران که همان خدمت به ولی نعمتان جامعه، حفظ کرامت و توانمند سازی آنان است تاسیس گردید.